Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå funnet farge bilen ska bli..2-delt. Beige nede å hvit oppe.. trur det kan bli fett.. har bilde av en gammel caravelle som er lakket sånn.. var grise fett:D

Lys grønn og lys blå er også rådelig da! :)

Two tone er en sikker vinner på old skool cars. Hvordan boltsirkel er det på Kadett B?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent... Godt noen tar vare på slike gamle skatter :)

Tar vare på? Hvor? :watchout

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du droppa di unødvendige kommentarene.. så hadde denne tråden hatt dobblet så få sider;)

Hva trur du han mener??

Dette er et bilforum, du er inne på en prosjekt tråd om en kadett..

hva trur du?? ;)

Jeg bare kødder litt med deg. Jeg har seriøst stor tro på at bilen din blir fin, snakk om litt riktige prioriteringer (rust først, finish til slutt) bare. Men, det blir nok utrolig bra! Gleder meg til å cruise rundt med Kadetten din en dag :)

Hvis jeg ikke har sagt for mye tull innen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja kan bli artig det vett.. flott at du komenterer.. men prøv å hold deg til topic:D:P

Takk det samme ;) Du klarer da ofte å spore av selv ;)

Nok OT fra meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår