Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, med mindre du aldri har sko på deg i bilen, som ofte blir våte og siger ned i teppene, og legger seg over eventuelle hakk og åpne sår i gulvet, steder uten lakk, er asfaltmatter en veldig lur ting. Spesielt dersom du ikke skal lakkere innvendig før du monterer noe.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. :) men trur du ikke det funker greit med vanlig lakk?? har tenkt til å lakke toppdeksele i samme farge.

Det kommer fint an på hvor varm motoren din maksimalt blir, og på hvor mange grader lakken tåler... Tåler den 50C, nei. Tåler den 600C, ja..

Om jeg har katt?? fysj.. Nei.:P:P

kjøpte 75 kg sand.. får se hvor lenge det holder

Wow, 75 kg.. Har klart meg med 4 ganske lenge.. Eller var det forresten liter? :P Så har jeg bare punktsandblåst litt, da. Men 75 kilo?? Jøsses :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.det var nokk ikke meg nei:P

Hmm.. veit ikke helt hva jeg kjøpte jeg:S hva er det man skal bruke?? funker det ikke med grov? stikker ut å sjekker i bilen etter på.. orker ikke nå.:P

det jeg trudde også.. sanden brukes fort opp.

Edit@Sand:

var vist 0,2mm - 1mm jeg har kjøpt... funker vell det?? :oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. :) men trur du ikke det funker greit med vanlig lakk?? har tenkt til å lakke toppdeksele i samme farge.[/quote

Er vel best med lakk som tåler varme,fordi vanlig lakk sprekker,flasser av osv. hvis den blir utsatt for for høy varme...er ikke noe spesialist,så hvis noen har noe å tilføye så bare skriv i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår