Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har finni ut at dubmeister selger ats classic/stern.. (13x8) med et-1 passer det på kadetten?? Org er et 37:S

Har lyst til å bestille felger så fort som mulig..

Prisen kommer på 4427.15 NOK/386£.. Noen som veit hva frakten kommer på?? å om det er noe moms/toll eller noe sånt..

takker for svar.. mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bilen kom med det originalt, så må man ha viskere foran.. Kan sikkert ha mono-visker da :)

König Rewind er noe jeg ville satt på bilen, så nydelig.. ATS Cup og Classic, samt Ronal og BBS er også helt genialt til Kadett!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bilen kom med det originalt, så må man ha viskere foran.. Kan sikkert ha mono-visker da :)

König Rewind er noe jeg ville satt på bilen, så nydelig.. ATS Cup og Classic, samt Ronal og BBS er også helt genialt til Kadett!

Hørte med pappa.. han sa det samme gitt..

Takker for svar..

Går for classic jeg ass:D Cup blir for stort.. (15")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår