Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan valse glassfiber sjermer?? :S hehe.. dekkstrekk er fett:D

Men seriøst lissom.. vill det gå da?? kan jo strekke dekkene endel.. kan vell valse litt også..

Hva skjer viss man blir stoppet å hjulene stikker for langt ut?? bot?? viss det er å vise den på BT elrns.. så kan jeg jo bare sette på org. felgene:D å bytte t bake etter jeg har vist den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler fortsatt klarlakk da..:( men men.. haster ikke egentlig.. har heller ikke lakert lokket som skal på deksele.. Har jo bare vært drit vær denna uka:(

ja har jo de fete stål felgene med di gromme kappslene:D

Åsså har jeg tenkt på en liten ting som jeg trur kan bli kult.. sparkle inn sånn luftintak som caravellene har på skjermen.. inn i min skjerm.. Hvor skaffer man det egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carravelle inntak.Det får du vel skaffa fra høggern.eller så får du kjøpt det hos din lokale VAG forhandler,er ikke dyrt,200kr tenker jeg meg.Jeg synes absolut du ikke skal gjøre det.det kommer du til og angre på når du er på min alder.

Hvorfor lakker du ikke bare på rommet ditt.eller lakker det ute og bærer det inn.slapp av trenger ikke og følge det med gradene superdupert bakk på boksen.når jeg ikke er på verktedet ,lakker jeg tingene i garasjen hjemme og det er en kald garasje.så bærer jeg det inn og lar tingene jeg har lakkert i 24 timer + -..alltid bra resultat ;)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler fortsatt klarlakk da..:( men men.. haster ikke egentlig.. har heller ikke lakert lokket som skal på deksele.. Har jo bare vært drit vær denna uka:(

ja har jo de fete stål felgene med di gromme kappslene:D

Åsså har jeg tenkt på en liten ting som jeg trur kan bli kult.. sparkle inn sånn luftintak som caravellene har på skjermen.. inn i min skjerm.. Hvor skaffer man det egentlig??

Såkalte fender vents man også kan få til G2 og G3?

Slike? http://www.bullbars.nl/foto%20nieuw3%20058.jpg

Her var det endel:

http://www.wickedbodies.net/Accessories-Universal.html

Ellers er det vel bare å gå på høgger, kjøpe seg to Caravelle/Transporter/Eurovan - skjermer, kutte ut luftehullene og sveise inn i skjermene dine..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår