Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke til å få av mellomakselen:/ men samma det... gidder ikke å prøve mere før jeg skal sandblåse/skaffa motor..

Åsså ringte jeg først til posten å spurte etter felgene mine.. men di hadde di ikke... ringte da tolledriten.. di hadde ikke motat brevet jeg hadde sendt for 4-5 dager siden.. om jeg ville fortolle selv.. eller om di skulle gjøre det for meg..

Men fikk gjort det via tlf. idag.. så da skulle felgene sennes til postkontore i morra.. å jeg skulle få hentelapp til onsdag.. men stikker nedom å spørr etter felgsa i morra jeg:D å skal prøve å komme meg oppover å få satt på noe gummi ettervert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg litt på sveisinga i dag også.. syns det går bedre å bedre for vær gang.. men langt ifra ok til å sveise for å si det sånn..

Bare ett lite rusthull i dag da..

Her har jeg kappet rusthullet..

DSC00175.jpg

Biten som skal inn..

DSC00176.jpg

Ferdig..

DSC00178.jpg

Skal også legge på noe rustprimer/fuge.. sån at det ikke ruster med en gang..

Men tar det i kveld.. da jeg klarte å kutte meg selv i fingeren rett før jeg ble ferdig:well

Åsså har posten greid å tulla litt.. så da må jeg vente enda lengere på felgene:@ :thanks

Åsså har jeg døpt om navnet på tråden/bilen til hei(rust)sveis:D syns det var et flott navn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår