Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1.1 med en dobbel gasser er fett, i første omgang, så kan du jo cruise rundt mens du samler deg deler til grommotor. :) Personlig syns jeg CIH motorene (finnes i rekord, ascona, omega, osv) passer best i gammel kadett og slikt, men det er jo en smakssak. ;) 2.2 med dobble Webere eller Dellorto hadde passa fint i din :) Dette er en rekord A da, men viser jo hvor fett CIH med webere ser ut :D

auto052703.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du fått tak i en Rally Kadett så ville det ikke vært lurt å bruke den som delebil til den du har ! Skjelden sak !

Vedr. godkjenning av 2 eller 2.2 liter i bilen din så må du ta kontakt med noen som har gjort dette med akkurat denne modellen før deg.

Om modellen engang har kommet med 2 liter gjør det enklere .

Hvis ikke er det betydlig værre men ikke umulig!

Setter du på Webere på std 1.1 så mister du effekt og dobbler bensinforbruket!

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du fått tak i en Rally Kadett så ville det ikke vært lurt å bruke den som delebil til den du har ! Skjelden sak !

Vedr. godkjenning av 2 eller 2.2 liter i bilen din så må du ta kontakt med noen som har gjort dette med akkurat denne modellen før deg.

Om modellen engang har kommet med 2 liter gjør det enklere .

Hvis ikke er det betydlig værre men ikke umulig!

Setter du på Webere på std 1.1 så mister du effekt og dobbler bensinforbruket!

R

Takker for svar:)

Hyggelig å se deg til bake her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke helt.. trur jeg beholder fangerne på..

bredding blir vell ikke så veldig lett trur jeg... er jo litt rar form på hjul buen.. vet ikke hvordan det hadde sett ut... åsså er det det med at jeg har glassfiber skjerm(er)

Golf skjermer kunne jo vert en mulighet.. men vet ikke helt hvordan det er å feste det til glassfiber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår