Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste på et forum at rekord (2.2) bremsene skulle passe på kadett b med spindler fra Kadet c og Omega 2,0 hovedsylinder.. Men veit ikke om det er kunn viss du har rally forstilling.. noen som veit?

Leste også for å få skiver bak.. så kunne man bruke ascona a bakaksel.. men har ascona a bladfjør bak? har det noe å si? jeg har jo bladfjører forran å bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skremte meg her før i tråden om og selge bilen!! bra du ikke gjorde det... siden det her er en drømme bil!!! skal ha en sånn en etter jeg er ferdig med kadett c prosjektet mitt! herlig bil.. bra det du gjør..

man skal behandle bilen som om den var dama;)

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om du trenger delebil rundt marstider, da jeg leverer skiltene etter februar en gang. Skal inn til EU, og det gidder jeg ikke prøve engang (sliten synk i girkasse, frontrute som jeg VET er for slitt til å gå gjennom).

Tilnærmet strøkne sorte kunst-skinn seter.

Kjerra blei svart og ikke grå by the way. Kan poste noen bilder om du vil, er faktisk temmelig fet med allycat 7x13.

Hmm må få den opp i avataren snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

regner med at bilen blir fløtta opp i garasje i løpe av noen dager..

Å har bursdag i dag birthday så blir litt penger å sånt xD så håper jeg får strekt på litt gummi på felgene snart :D

holder også på med ett annet prosjekt fortiden.. trå sykkel med motorsagmotor.. om noen har gjort det samme så ta kontakt:D trenger litt hjelp:)

Er en motorsag mulig å trimme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår