Gå til innhold

Olsen_Nissan: '69 Opel Kadett B: Prosjekt Hei(rust)sveis

Ranger emnet

Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff,skulle ikke vraket denne vettu.

Bruk mye tid på den,å rust?

Ja,det er en gammel opel.

Du kunne sikkert fått solgt den til en som hadde resturert den!

Rekorden min er kansje hakke bedre,men det er ikke mye.

Så denne kunne ikke være umilig.

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor ikke selge istede?

Er dette et avhør??

Har ikke tid,ork eller penger til og fikse opp 2 biler..

Så da det kom en lastebil som skulle hente den ene bilen i garasjen slang jeg meg med:) Så jeg slapp det stresset selv..

Om jeg hadde solgt den så hadde jeg ikke fått en krone mere en vrakpanten.. så da jorde jeg det enkelt;)

:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo nok av folk som er intressert i en gammel opel kadett b, og hva så om du ikke får over vrakpanten?... hele poenget er jo at disse bilene ikke gror på trær lenger, og når alle tenker kaste istede for å finne et nytt hjem til disse sjeldne bilene, så blir det jo umulig å få tak i deler og sånne biler tilslutt.

når det gjelder den der golf cab'en din så er det en kjerring/kone bil, det var det den ble kallt på 80/90'tallet. når det kommer til deler så er allt meget tilgjengelig også. det er ikke noe spes med den bilen i det hele tatt, og ikke noe å være stolt av i mine øyne i værtfall.

gammel opel trenger litt mer pleie enn et "boom,boom" annlegg og plastikk styling. så disse bilene er nok ikke for alle å værmann nei. bare synd at denne bilen måtte bøte med livet før eier forstod dette....

:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo nok av folk som er intressert i en gammel opel kadett b, og hva så om du ikke får over vrakpanten?... hele poenget er jo at disse bilene ikke gror på trær lenger, og når alle tenker kaste istede for å finne et nytt hjem til disse sjeldne bilene, så blir det jo umulig å få tak i deler og sånne biler tilslutt.

når det gjelder den der golf cab'en din så er det en kjerring/kone bil, det var det den ble kallt på 80/90'tallet. når det kommer til deler så er allt meget tilgjengelig også. det er ikke noe spes med den bilen i det hele tatt, og ikke noe å være stolt av i mine øyne i værtfall.

gammel opel trenger litt mer pleie enn et "boom,boom" annlegg og plastikk styling. så disse bilene er nok ikke for alle å værmann nei. bare synd at denne bilen måtte bøte med livet før eier forstod dette....

:shake

hæhæ, også? wtf er det driver med her nå?? Har det klikket for deg? hva jeg er stolt av eller ikke stolt av skal vel du drite langt i.. Kjerring bil på 80/90 tallet..

so? vi lever i 2007 og golf 1 cab er det heller ikke mange av igjen.. værtfall ikke her i strøket..

Hva får deg til å tru at denne hadde fått plastikk og boomboom anlegg som du kaller det??

Skropel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår