Gå til innhold

Gatebil på Sigdal

Ranger emnet

JK_Racing

Anbefalte innlegg

Jo takk, fikk ikke hvite blinkere før helga da men det får gå :)

Kjører orginalt, kun chippa og 3" JT uten kat.

Gikk bra nok der oppe på isen, fungerte faktisk dritbra med den "ørvesle" miniputt turbo'n som sitter der, ladetrykket er med helt i fra bunn :)

flytta over gamle oppsettet eller kjørte du med mer eller mindre orginalt. må si bilen blei fin.

ja jobba mer eller mindre hele dagen der jeg også så...

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er det som er litt morro når ladetrykket kommer kjapt. Etter bytte av kam på min kom ladetrykket litt under 2000rpm, før byttet kom det ikke før ca. 3000rpm :( Har du parkert V90'n for vinteren eller? Hakke sett den på leenge nå... :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja morro det, tror min begynner å lade på ca 1800 omdr. uten å ha bytta kam, har jo gr.A T5 kammen liggende har vurdert å slenge i den, men vi får se.

V90'n måka jeg faktisk fram i går, den sto under ca 1m snø, skal se om jeg får gjort den ferdig nå snart, må jo ha den klar til salg til våren :)

-Er det som er litt morro når ladetrykket kommer kjapt. Etter bytte av kam på min kom ladetrykket litt under 2000rpm, før byttet kom det ikke før ca. 3000rpm :( Har du parkert V90'n for vinteren eller? Hakke sett den på leenge nå... :P

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider