Impy Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 kom over ei anna side no også.. Bare fram og tilbake ditta her :/ http://www.solfilmhalvpris.dk/regler-hvad_er_lovligt.asp Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 det er desverre ikke mulig å få papirer på sotfilm! dette fordi det ikke er lov! kun fabrikktona.. og da er bilen typegodkjent, men tilogmed der er det lover for hvor mye det er lov til å tone ruter! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 nei.. skal det være mørkere ruter så må det være fabrikk.. med mindre det er statskjøretøy trur jeg... sett politibil med helsota biler Dette har faktisk jeg også sett gang på gang her jeg bor, at det er politibiler som kommer med helsota ruter! Dette er da UP som regel..Fant bilde av den BMW'n til kameraten min som ble stoppe, og fikk godkjent sota frontrute. Men ingen av rutene var sota på de bildene jeg fant (første eier av bilen).. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Housey har fullstendig rett! uansett hvilke røverhistorier det måtte bli hørt rundt omkring, så er det IKKE lov med solfilm/lakkerte ruter på siderutene foran og frontruta, så sant det ikke er orginalt levert fra fabrikk! Står en paragraf om dette i Norske lover etc, det burde vel være tydelig nok... Selv har j aldri fått bot for solfilm på siderutene foran, heller ingen av kompisene mine har fått bot for dette, kun "mangel-lapp" og visning på politistasjonen innen 7/14 dager... Har selv hørt om EN som har fått godkjent solfilm på siderutene foran, men har ikke sett papirer på det, så innen j har sett papirer på det med stempel og underskrift fra biltilsynet, vil det være en røverhistorie i mine øyne... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg