kapissj Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 vet ikke helt hvor dette spørsmålet skal plasseres så jeg gjorde det her=) takker på forhånd alle som svarer seriøst..nå over til spørsmålet.. Kan man bruke en ic som radiator?..kanskje det en ic skal brukes til,men det vet ikke jeg derfor spørr jeg=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 mulig jeg tar feil men er ikke en radiator fylt med væske og en Intercooler kun fylt med luft/gass ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 De kan ikke brukes om hverandre på noen måte. En radiator kjøler vann, og en intercooler kjøler ladeluft, ladeluftkjøler på godt norsk. Skal ikke se bort ifra at du hadde funnet svaret ved å bruke søkefunksjonen, egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det brukes jo nedkappa lastebilradiatorer til I/C, eller er det nedkappa lastebil I/C de bruker? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie4x4 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Mange som lager egen ic fra en lastebil ic ja. ikke fra en radiator nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg vil tro at en IC ikke vil være særlig effektiv so radiator.. Den har nok altfor store kjølekanaler til det.. Du vet, det er mye enklere å kjøle ned luft enn vann:) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg