John_gti16 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Kom over denne subben på nettet. 1300 kr. Den ser solid og bra ut, men kan dere som har peiling si om dette er noe å satse på??? http://lydibilen.com/product_info.php?products_id=31&osCsid=eb4be87b3587cf8665f4fe69e0dc6b78 Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Dette er vel samme subben som DY9412 fra dynabel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Er det dynabel med annet navn og støvhette eller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 eR DET DYNABEL MED ANNET NAVN Vet ikke, står ikke noe merke. Derfor er jeg litt skeptisk. Men ser jo Enorm ut. Men som men sier; det er ikke utseende som teller. Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_gti16 Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ligner på den dynabel ja http://www.mamut.com/dynabel/subdet342.htm Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Den er rimelig bra.... Kommer i koffert å greier.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja, det er samme chassie som dynabel, men jeg vil vel si at dynabel sin er bedre "sammensatt".... spør du pent, så får du dynabel til samme pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Bedre sammensatt... jaha og med det mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja, det er samme chassie som dynabel, men jeg vil vel si at dynabel sin er bedre "sammensatt".... spør du pent, så får du dynabel til samme prisEhh... den kommer fra samme fabrikk og er nok samme element som dynaBel DY9412, så teknisk kvalitet bør være identisk! Forskjellen er antall spoler såvidt jeg husker, men hvem som har hva kan vel noen finne ut. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ehh... den kommer fra samme fabrikk og er nok samme element som dynaBel DY9412, så teknisk kvalitet bør være identisk! Forskjellen er antall spoler såvidt jeg husker, men hvem som har hva kan vel noen finne ut. Skriver nok en gang at dette elementet: LIB-1212 er dobbelspolet 4 + 4 ohm, Dynabel er enkeltspolet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det er kjekt. Da kan man jo velge den av dem som passer best til sitt bruk, og få samme lyd og utseende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Se på støvhetten på det andre 12 toms elementet fra samme siden. Rare greier..... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Se på støvhetten på det andre 12 toms elementet fra samme siden.Rare greier..... Var ikke det fint design da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Var ikke det fint design da? Med fare for å irritere noen tror jeg det er lagt mer penger i design enn kvalitet men så koster den ikke mer en en halv pub kveld heller da :) Uansett tror jeg edderkopp som varemerke på bilstereo er benyttet før *host, soundstream* Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Med fare for å irritere noen tror jeg det er lagt mer penger i design enn kvalitet men så koster den ikke mer en en halv pub kveld heller da :) * Spiller faktisk meget bra til prisen, men skal ikke reklamere for noe som helst. Folk får gjøre opp sine egne meninger. Uansett tror jeg edderkopp som varemerke på bilstereo er benyttet før *host, soundstream* Merket er LIB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg