Rockford Seat Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Den er rimelig bra....Kommer i koffert å greier.. Bare en liten tanke.. Man har en subb med det utseende på som kommer i hva det står "leveres i en ekslusiv transportkasse" og denne subben koster kun 1300,- ..... For mange som ikke har noe større interesse i bilstereo, vil denne og alt det andre som selges under forskjellige navn fungere tilfredstillende i en viss tid.. Det som jeg selv vet er at på disse ekstremt bling ding pling produktene så er det en "noe" høyere toleranse på feilmarginer, som gjør at hvis du f.eks anskaffer deg 2 like bassere og plasserer de i hver sin 100% identiske kasse med to 100% identiske forsterkere, så vil de fortsatt kunne spille veldig forskjellig. Ikke for å rakke ned på noen eller noe bare til informasjon til de som kikker på bilstereo uten å ha satt seg noe spes inn i det.. man har lett for å bli skuffet og "lurt" av noe som kan se veldig bra ut. Jeg vet for jeg har selv en gang vært der... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Denne wooferen kunne uten tvil blitt solgt til en høyere pris. Dette produktet er av høy kvalitet og ikke *bling ding pling* som du kaller det. Det viktigste er at kunden blir fornøyd med varen han har kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Denne wooferen kunne uten tvil blitt solgt til en høyere pris. Dette produktet er av høy kvalitet og ikke *bling ding pling* som du kaller det. Det viktigste er at kunden blir fornøyd med varen han har kjøpt. Det er mulig at den kunne vært solgt til en høyere pris, og det er mulig den kunne vært solgt billigere hva vet jeg... Vi er 100% enige om at det er det viktigste at kunden blir fornøyd. Etter mine standarder så er ikke dette ett produkt av høy kvalitet men det får du stå inne for som selger dette produktet. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Det er din mening som du må få lov til å ha. Jeg vet ikke om du har testet dette produktet eller ikke. Personlig liker jeg å høre på et element før jeg avgjør om det er bra eller ikke. Kan ikke bare ta det ut i fra utseende. Men jeg vet som sagt ikke om du har erfaringer med elementet selv eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg syns Hop Audio og dynaBel (Eltek) kan GI meg et demo-element hver, og så kan jeg teste begge! Det som rister skiltene mine best har vunnet. ...Hey, jeg bare deltar med litt konstruktiv tankegang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hehe, det hadde du nok likt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det er din mening som du må få lov til å ha. Jeg vet ikke om du har testet dette produktet eller ikke. Personlig liker jeg å høre på et element før jeg avgjør om det er bra eller ikke. Kan ikke bare ta det ut i fra utseende. Men jeg vet som sagt ikke om du har erfaringer med elementet selv eller ikke. Vi deler nok mange fornuftige grunntanker, og jeg er helt enig med deg her. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fornuftig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg