opelrwd Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 noen som kan anbefale et bra frontsett/komponent sett til en fornuftig pris? allt av interesse, så forslag ønskes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Fikk et Focal 165A1 frontsett i posten i går. Gleder meg enormt til å høre, har fått sinnsykt god omtale og koster bare 1400 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Fikk et Focal 165A1 frontsett i posten i går. Gleder meg enormt til å høre, har fått sinnsykt god omtale og koster bare 1400 kroner. jepp, har hørt noen gode ord om det settet.. men trenger noen som kan bekrefte det :) gi en lyd når du får guff i det da! m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg synes Morel Pulse gir mye for pengene :) Hare en kompis som har dette og det spiller behagelig pent! JA, jeg er morel-frelst! Men jeg synes det er mye "bang for the buck" som det heter. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hertz HSK, Focal polyglass v2, Morel Pulse er alle komponentsett som låter utrolig bra i forhold til pris... Det spørs bare hvilken lydtype du foretrekker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Seas Lotus.... Kaskje ikke så billig men..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Rizla er inne på noe viktig.. du har ikke nevnt noe om lydpreferanser. Uten det er det ikke helt enkelt å definere "bra frontsett" ;) Man kan såklart ta en sjanse og satse på at noen av dem som har postet forslag har like lydpreferanser som en selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hva slags bil skal det inn i? Hva har du ellers av anlegg i bilen? Hva hører du på av musikk? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 jepp, har hørt noen gode ord om det settet.. men trenger noen som kan bekrefte det :) gi en lyd når du får guff i det da! m'm Jeg kan bekrefte at disse settene er MEGET gode. Selv har jeg 5 1/4" versjonen, men også den basser bra! Kan ikke tenke meg at 6 1/2" da skal være noe dårligere. Fikk et av de første settene som kom til norge, av den nye typen - og har nå hatt settet en god stund. Kan ikke si at jeg hverken blir lei av lyden, eller synes den er dårlig. Tror nok enhver god lytter ville trodd dette var et mye dyrere sett, enn hva det faktisk er - i en blindtest! Helt utrolig, og kjør for all del på! Dette settet spiller alt, og er glad i det meste! Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 skal i en 90` opel vectra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjusr Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 peerless sine frontsett fungerer konge. jeg har iallefall kjempe erfaring med de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hertz HSK, Focal polyglass v2, Morel Pulse er alle komponentsett som låter utrolig bra i forhold til pris... Det spørs bare hvilken lydtype du foretrekker... Dette har jeg vært ute etter en stund. Hvilket av disse frontsettene er best til hvilke typer musikk? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hertz HSK, Focal polyglass v2, Morel Pulse er alle komponentsett som låter utrolig bra i forhold til pris... Det spørs bare hvilken lydtype du foretrekker... liker fin lyd viss du skjønner.. kan godt vere litt bass også, men er mer opptatt av å spille høyt med "fin"(vetta faen korleis eg skal forklare) lyd.. :) (er den typen person som slenger i 2 10" subber i staden for 3 15" liksom) derfor er det viktig at frontsettet er bra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 liker fin lyd viss du skjønner.. kan godt vere litt bass også, men er mer opptatt av å spille høyt med "fin"(vetta faen korleis eg skal forklare) lyd.. :)(er den typen person som slenger i 2 10" subber i staden for 3 15" liksom) derfor er det viktig at frontsettet er bra! :) enig :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Lightning Audio har jo noen bra frontsett! Nå tenker jeg på BOLT serien :D Mvh. Jan Inge Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg