fi_asko Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Lightning Audio har jo noen bra frontsett! Nå tenker jeg på BOLT serien :D Mvh. Jan Inge Kan vel ikke samenlignes med noe av det som er nevnt oer. Spiller høyt jør de, men klart? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Lightning Audio har jo noen bra frontsett! Nå tenker jeg på BOLT serien :D Mvh. Jan Inge Du er herved innkalt til dask med en tørr, liten kvist fredag kl. 16.30 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du er herved innkalt til dask med en tørr, liten kvist fredag kl. 16.30 :D Haha :mat :dj Vil b are si at jeg støtter tidl. nevnte greier her... anbefaler å sjekke ut Hertz HSK, Focal polyglass v2 og Morel Pulse sett! Veldig bra lyd for penga... kan iallefall personlig gå god for Morel Pulse serien.. spiller alt fra rock til klassisk med nydelig gjengivelse og de spiller høyt og klart til og med om du kun bruker cd spillerens forsterker (iallefall på pioneer 7600mp som er den jeg testa med) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du er herved innkalt til dask med en tørr, liten kvist fredag kl. 16.30 :D Hahaha! :D Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Pikie Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fikk et Focal 165A1 frontsett i posten i går. Gleder meg enormt til å høre, har fått sinnsykt god omtale og koster bare 1400 kroner. Må bare henge meg på her.. yodude :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Impact PG65S komp sett. Utrolig bra, klar og fin lyd. Noe av det beste jeg har hørt i den prisklassen. Koster 2300,- for et sett. Spør http://www.dreamtm.no om de har flere igjen. Selges for 1300 nå. Ellers så er det jo Focal som er en klasse for seg selv. Pioneer er heller ikke så værst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg