Odde Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Hei lurer på om noen kjenner til hva som kan være galt med bilen min?? Kjørte på motorveien i går å skulle blåse forbi en lastebil å når jeg klemte gassen inn fult så var det som at motoren døde i et 1/2 sekund... Hva kan dette være??? Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 vakuumlekasje, tett benzfilter på benspumpa, tett luftfilter, dårlige plugger, dårlige pluggledninger, dårlig rotor, dårlig fordelerlokk, sliten coil, etc.. the list goes on.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Sikkert digi-lag.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Får bare prøve meg fram da. med andre ord Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Dette har hendt meg også et par ganger... skikkelig nakkesleng.. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Skjedde meg og... men da varte det i 10 min... bilen ble dauere og dauere... OG *poff* så gikk den som normalt... Åpnet motorrommet, var Olje overalt... Viste seg at all oljen hadde samlet seg inn under toppdekselet på maskinen og trøkt seg ut av toppdekselpakningen. hadde bare mistet 1dl, men var en rar opplevelse... En motorvask og all olje var borte... Den bruker heller ikke olje. Har ikke fått noen forklaring enda... Men bilen går som normalt nå da... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg