Gå til innhold

Reservehjulsbrønn eller ikke?

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det no.. Ser vel egentli helt på tryne ut uten baljer. Så da får eg kjøpe meg noen nye og sveise de på:) Er bare glassfiber der nå.. Hobby mekk av forrige eier=p

Men noen som har bilder av biler MED baljer som er lakkert, samt kanaler lakkert.. Eller om det bare skal være svart..Blir vel mest gjennomført med det lakkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg også skal ha sånn dieselstuss på min. da går eksosen i bakken i stedet for å bli trykt oppetter bakenden på bilen. er så unødvendig å vaske bort.

ser også litt sleeper ut med sånn dieselenderør.. (jada, veit at 240 ikke har noe spesielt enderør for diesel, men de fleste dieselbiler har enderør som peiker nedover mot bakken..)

En ting til.. lakker kanaler og baljer SORT, og pakk det godt inn i tectyl. behold skvettlapper forran og bak så sparer du understellet ditt og du slipper å vaske dritt så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget har jeg laget selv i 88,9mm (3,5") fra turbo til enderør i 316 kvalitet.(syrefast).

En lyddemper selvsagt,og allikevel går den tyst pga bøyene over akselen + at jeg kjører stussen ut på "riktig" side av bilen=enda flere bøyer..

Det dreper masse lyd.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget har jeg laget selv i 88,9mm (3,5") fra turbo til enderør i 316 kvalitet.(syrefast).

En lyddemper selvsagt,og allikevel går den tyst pga bøyene over akselen + at jeg kjører stussen ut på "riktig" side av bilen=enda flere bøyer..

Det dreper masse lyd.

det dreper også masse effekt.

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider