LaSSiss Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Maxis, hehe!! Men syns den svarte 242'n var jævlig rå. Selvom den ikke hadde brønner.. Men lever den enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Maxis, hehe!!Men syns den svarte 242'n var jævlig rå. Selvom den ikke hadde brønner.. Men lever den enda? nei,den ble knust i en bautastein for mange år siden...5-6 år siden den ble vrak og skrotet...dumt med tanke på at den var regga i 74. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja pluss att den så dritnajs ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ser det no.. Ser vel egentli helt på tryne ut uten baljer. Så da får eg kjøpe meg noen nye og sveise de på:) Er bare glassfiber der nå.. Hobby mekk av forrige eier=p Men noen som har bilder av biler MED baljer som er lakkert, samt kanaler lakkert.. Eller om det bare skal være svart..Blir vel mest gjennomført med det lakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 http://home.no/dhh/div/volvo/siden.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Min gamle med lakkerte kanaler å baljer ikke en 242 da men.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Riktig som maxis sier,brønnen gjemmer eksosanlegget godt. Jeg ville ikke ha droppet brønnene. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Min gamle med lakkerte kanaler å baljerikke en 242 da men.. er ikke no fint heller. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 EURO 1: Hvilket eksosanlegg har du? Sånt vil eg ha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 EURO 1: Hvilket eksosanlegg har du? Sånt vil eg ha:D vel,en "bekjent" har 4" anlegg på 240 med brønner uten problem.... så fortsatt,behold baljene på :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 vel,en "bekjent" har 4" anlegg på 240 med brønner uten problem.... så fortsatt,behold baljene på :usa: kan garantere deg at de blir på, for såg faktisk ikke ut uten.. 4" anlegg må til.. Men vil ha sån enderør som euro har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hehe.. jeg også skal ha sånn dieselstuss på min. da går eksosen i bakken i stedet for å bli trykt oppetter bakenden på bilen. er så unødvendig å vaske bort. ser også litt sleeper ut med sånn dieselenderør.. (jada, veit at 240 ikke har noe spesielt enderør for diesel, men de fleste dieselbiler har enderør som peiker nedover mot bakken..) En ting til.. lakker kanaler og baljer SORT, og pakk det godt inn i tectyl. behold skvettlapper forran og bak så sparer du understellet ditt og du slipper å vaske dritt så ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Eksosanlegget har jeg laget selv i 88,9mm (3,5") fra turbo til enderør i 316 kvalitet.(syrefast). En lyddemper selvsagt,og allikevel går den tyst pga bøyene over akselen + at jeg kjører stussen ut på "riktig" side av bilen=enda flere bøyer.. Det dreper masse lyd. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Eksosanlegget har jeg laget selv i 88,9mm (3,5") fra turbo til enderør i 316 kvalitet.(syrefast).En lyddemper selvsagt,og allikevel går den tyst pga bøyene over akselen + at jeg kjører stussen ut på "riktig" side av bilen=enda flere bøyer.. Det dreper masse lyd. det dreper også masse effekt. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 det dreper også masse effekt. Mener du noen bøyer ekstra på et 3,5" anlegg dreper masse effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg