Gå til innhold

Reservehjulsbrønn eller ikke?

Ranger emnet


Goop

Anbefalte innlegg

Eksosanlegget har jeg laget selv i 88,9mm (3,5") fra turbo til enderør i 316 kvalitet.(syrefast).

En lyddemper selvsagt,og allikevel går den tyst pga bøyene over akselen + at jeg kjører stussen ut på "riktig" side av bilen=enda flere bøyer..

Det dreper masse lyd.

 

Oki.. takker.. Skikkeli grom eksos:) Vet du hvor mangen grader bøyen bakpå stussen er? Trenger ikke så mye lyd, så lenge effekten er der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det dreper også masse effekt.

 

Det er godt det fins gutter som har greie på ting!!

Er veldig glad for sånne innspill.

Ser i signaturen din at du formelig vasser i gromme turbobiler,så detta hadde du god greie på. :rolleyes:

Så jeg tjener hester på å ha et rett rør?

For moro skyld da anlegget var nytt foretok jeg en trykkmåling i forbindelse med gatemapping av dellastområdet,og målern som var gradert i psi sto visst på null hele tiden...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. takker.. Skikkeli grom eksos:) Vet du hvor mangen grader bøyen bakpå stussen er? Trenger ikke så mye lyd, så lenge effekten er der;)

 

Hehe...for et spørsmål...

Jeg aner ikke graden på endebøyen...tok det på gefühlen..

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

euro1:hvor langt er eksosanlegget ditt i cm?tror nok du hadde fått en 70-80hk til uten eksos....

 

Ja,ihvertfall 70-80 hester...

Anlegget er akkurat så langt at det rekker fra turbon til endestussen.

Ca ihvertfall.. :eek:

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du noen bøyer ekstra på et 3,5" anlegg dreper masse effekt?

 

mener du att det ikke gjør det?

 

kansje det ikke har noe å si på KUN eksosen, men vis man streber litt etter å tjene litt ekstra hk både her og der, så hjelper det på. ingen jeg vet om hadde sakt nei til 10 hk ekstra (NEI mener ikke det dreper 10 hk )

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det fins gutter som har greie på ting!!

Er veldig glad for sånne innspill.

Ser i signaturen din at du formelig vasser i gromme turbobiler,så detta hadde du god greie på. :rolleyes:

Så jeg tjener hester på å ha et rett rør?

For moro skyld da anlegget var nytt foretok jeg en trykkmåling i forbindelse med gatemapping av dellastområdet,og målern som var gradert i psi sto visst på null hele tiden...

 

det har mye med flow å gjøre, hvor lett eksosen kan gå ut. mener du att eksosen går like fort ut av "labyrinten" din, enn i ett rakt rør av samme dim?

 

mener du og at de med gromme biler i signaturen har peil, og de uten har ikke? :oohh

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du att det ikke gjør det?

 

kansje det ikke har noe å si på KUN eksosen, men vis man streber litt etter å tjene litt ekstra hk både her og der, så hjelper det på. ingen jeg vet om hadde sakt nei til 10 hk ekstra (NEI mener ikke det dreper 10 hk )

 

istedet for å skrive at "det dreper masse effekt" kunne du jo heller skrevet at det dreper 0,5 hk... :rolleyes:

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@S90R: stemmer det, er ustoppelig.. syns bare det er irreterende att folk skal tro at andre er idioter bare pga hvilke biler de har hatt, og slikt, forhansdømming er noe jeg er i mot.

 

@toyofan: du har så rett så rett. skulle kansje ha gjordt det, men men, du ser jo at euro-1 hisser seg opp, og det er bra. forbrenner kalorier på den måten og

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår