Mr. Bollocks Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har ikke baljer jeg, og synes det ser greit ut.. Og eksosen kan henges opp skikkelig så den slipper å være til utstilling. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 men, du ser jo at euro-1 hisser seg opp, og det er bra. forbrenner kalorier på den måten og flott! er jo akkurat hva gutten driver med om dagen. ta og kveruler litt til turbojonas,bare artig det chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har ikke baljer jeg, og synes det ser greit ut..Og eksosen kan henges opp skikkelig så den slipper å være til utstilling. enige der, en kan jo evt, ikke ha potte bakerst, men kun rør Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 min blir uten : Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ja den blir vel det... gidder du ingen ting om dagen eller!lag litt update på tråden din :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 enige der, en kan jo evt, ikke ha potte bakerst, men kun rør på alle biler jeg har hørt har det hørt skikkelig dass ut med for langt rør etter siste potta og utblåset.. *jonas, hvorfor gidder du egentlig? hvis du ser litt på hva f.eks. euro1 og s90r bygger og har bygget, så er jo også du NØDT til å forstå at de har ca peil på hva de driver med! og kunskapsmessig ligger de et par år lenger frem i tiden enn både du og meg til sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ja den blir vel det... gidder du ingen ting om dagen eller!lag litt update på tråden din :titties: det er kaldt..hehe..er bare å legge i ovnen i verkstedet da men.. neida, skjer litt..bestiller litt deler osv.. har bare mye annet å styre med : dama hadde 245'n på eu kontoll, litt å fikse.. fått liv i den nye bmw'n... prøver å få liv i+ta litt rust på den bmw'n som skal selges fått hengt opp noen nye fine plakater i verkstedet da :D hehe så hvis du har arbidslyst til overs ; kjøper jeg den..hehe Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 på alle biler jeg har hørt har det hørt skikkelig dass ut med for langt rør etter siste potta og utblåset.. *jonas, hvorfor gidder du egentlig? hvis du ser litt på hva f.eks. euro1 og s90r bygger og har bygget, så er jo også du NØDT til å forstå at de har ca peil på hva de driver med! og kunskapsmessig ligger de et par år lenger frem i tiden enn både du og meg til sammen.. d jer eg ein lange faen i. eg e isje sånn så deg så forgude di bare forde di har byggd råe bilår! så koffår gidde du?! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 d jer eg ein lange faen i. eg e isje sånn så deg så forgude di bare forde di har byggd råe bilår! så koffår gidde du?! Topic på tråden er "Reservehjulsbrønn eller ikke" :offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Topic på tråden er "Reservehjulsbrønn eller ikke" :offtopic Takk skal du ha! Og til turbojonas: Gå en annen plass å grin..Gidder ikkje å lese om kor misunneli du er..Selvfølgeli kan de det de holder på med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Nå forstår jeg. siden de har råe biler, er deres ord vår lov, og alle som ikke er enige med dem, missunnelige idioter (som meg..) vis Euro-1 ikke kan takle at han ikke har byggd det mest effektive eksosanlegge med tanke på effekt, men mer på komfor, å støynivå, så er det greit for meg. forstår heller ikke hvorfor mange her inne i stedet for å forstå hva jeg (feks) mener, så skal de gå i totalt forsvar.. og så tar de den som vi alle brukte i barnehagen: "du e bare missunnelige" Hva er det jeg har misforstått? hva med att Euro-1 hadde skrevet f.eks: "jeg byggde min eksos slik jeg gjorde, for å få mer komfor, istedet for å ha mye bråk", så hadde jeg sakt "ok, ikke så dumt egentlig", også hadde de fleste vert fornøyde. så, igjen, hva er det jeg har misforstått? (beklager offtopic :)) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jeg skal fjerne Reservehjulsbrønnen på min bil ser ut som en vanlig bil da.. Jeg driter også i om andre synes lyden fra bilen min høres ut som. Det er min bil står tilogmed i vongkorte (B230ft, Turbojonas) så jeg driter i hva andre mener, klart jeg tar i mot tips det er ikke det jeg sier men til slutt så er det jeg som sitter med det siste orde uanz.. ¨ Mitt svar på Reservehjulsbrønn eller ikke er: Alt etter hva bil eiger selv vil... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Nå forstår jeg. siden de har råe biler, er deres ord vår lov, og alle som ikke er enige med dem, missunnelige idioter (som meg..) vis Euro-1 ikke kan takle at han ikke har byggd det mest effektive eksosanlegge med tanke på effekt, men mer på komfor, å støynivå, så er det greit for meg. forstår heller ikke hvorfor mange her inne i stedet for å forstå hva jeg (feks) mener, så skal de gå i totalt forsvar.. og så tar de den som vi alle brukte i barnehagen: "du e bare missunnelige" Hva er det jeg har misforstått? hva med att Euro-1 hadde skrevet f.eks: "jeg byggde min eksos slik jeg gjorde, for å få mer komfor, istedet for å ha mye bråk", så hadde jeg sakt "ok, ikke så dumt egentlig", også hadde de fleste vert fornøyde. så, igjen, hva er det jeg har misforstått? (beklager offtopic :)) Da får jeg be om unnskyld jonas! Var ikke meningen å tråkke deg på tærne. Ja,du har rett,jeg har bygd et anlegg for å miste mest mulig hester,og samtidig få en bil som går stille og rolig. Så:jeg bygde min eksos slik jeg gjorde for å få mer komfor istedet for å ha mye bråk.. Du har ikke misforstått noen ting. Ok? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe, du e ein goe man alligavel :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe, stinker ironi av Euro-1 her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg