Torak Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe, stinker ironi av Euro-1 her;) haha, det lukter av det ja ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 stakkars turbojonas alltviten kunnskap slår til igjen.. KABOOM!!! cgratz for å ha ødelagt tråden til eldar ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det er godt det fins gutter som har greie på ting!!Er veldig glad for sånne innspill. Ser i signaturen din at du formelig vasser i gromme turbobiler,så detta hadde du god greie på. :rolleyes: Så jeg tjener hester på å ha et rett rør? For moro skyld da anlegget var nytt foretok jeg en trykkmåling i forbindelse med gatemapping av dellastområdet,og målern som var gradert i psi sto visst på null hele tiden... *host, spytt, kremt, kvæl, sprøyt osv*(bare tar den opp igjen så jonas gutten kan lese Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jonas skal hjelpe meg å bygge den nye motoren:) Og så skal han bygge eksosanlegget:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 FYY FAEN.. da får du sikkert 30hk mer!!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 FYY FAEN.. da får du sikkert 30hk mer!!! Haha :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Såså gutter! Nå må dere ikke være slemme mot jonas.. Jeg har jo akkurat bedt om unnskyld fordi jeg trodde at jeg visste mer enn han. Også kommer dere her og rakker ned på han. Jonas er flink skal jeg si dere. Så det så! Jonas,ikke hør på de slemme guttene,jeg syns du er flink jeg! Med vennlig hilsen Mr. full-of-crap. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Såså gutter!Nå må dere ikke være slemme mot jonas.. Jeg har jo akkurat bedt om unnskyld fordi jeg trodde at jeg visste mer enn han. Også kommer dere her og rakker ned på han. Jonas er flink skal jeg si dere. Så det så! Jonas,ikke hør på de slemme guttene,jeg syns du er flink jeg! Med vennlig hilsen Mr. full-of-crap. :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Euro-1 cheers Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg syns det er mye teite utspill ute og går her. Så klar har jo euro-1 sikklig peiling. Men det betyr jo ikke at jonas er helt på jorde i det han sier, og at folk ikke girn en eneste sjans til å forklare hva han mente. Han ordla seg kanskje litt "teit" ved å si at man mister MASSE på de få bøyane på det anlegget, men jeg trur ikke akuratt at noen her har regna på motstander og turbulenser etc de bøyene gir i det anlegget, heller ikke euro-1. Uansett så trur jeg ikke han hadde merka sånn spesiell forskjell med rett anlegg jeg heller, men hvorfor slenge ut all mulig dritt til jonas for den teorien hans som ikke virker fornuftig. Utrulig å bli "uvenner" får så lite. Dessuten ganske dårlig gjort ovafor trådstarter. (jeg å er med på off topic nå, men jeg bare måtte støtte jonas litt) Hvis det er intressant så syns jeg flate reservehjulsbrønner som er senka litt ned sånn som volvo242tic hadde der var ganske fint ;) Ellers så er ikke hjulbrønner med 86 lista som ligger under fangeren så ille heller da. Den dekker jo det meste av hjulbrønnen og gir et orginalt og fint look. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 for å ødelegge innlegge ditt estrewes,, så burde du lese fler av trådene stakkars jonas har skrivd i.. ikke mye vettug som kommer ut Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 tro hva dere vil... ingen av dere kjenner meg. sier ikke at jeg har peil på allt. for å forklare litt er jeg 19 år, og langt fra erfaren. MEN som Estrewes seie så er det mye piss på dette forumet. mye bra, men også mye piss. kan anbefale alle på det sterkeste å bli medlem på http://www.trim-4-eldre.com (ja det er virkelig en bilklubb\forum) det er skikkelig bra greier. uansett, så virker det som alle som kan bytte motor, kjøpe dyre felger og dekk, og lakke bilen gullfarget er konger her inne. hadde flere hatt resurser til dette hadde alle hvert guder her inne. jeg har ingen intensjon om å slenge dritt til andre for det er ikke vits. ikke over ett forum der man kun har et nick og forholde seg til, er mer av den typen at man tar en diskusjon live. Kan godt ta tilbake det jeg sa og heller si: Flott, mindre lyd = mer effekt, men det er det ingen logikk i, og det vet de fleste. skal man heller gå amok fordi jeg mener noe som er allmenviten, så kan jeg jo gjøre som mange andre her inne og heller si så fin bil du har. :???: Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Såså gutter!Nå må dere ikke være slemme mot jonas.. Jeg har jo akkurat bedt om unnskyld fordi jeg trodde at jeg visste mer enn han. Også kommer dere her og rakker ned på han. Jonas er flink skal jeg si dere. Så det så! Jonas,ikke hør på de slemme guttene,jeg syns du er flink jeg! Med vennlig hilsen Mr. full-of-crap. jeg sier aldeles ikke at jeg vet mer en deg, sa kun at bøyene i eksosen din struper ned effekten. at du skal være så sinnsykt arrogant og blånekte, for å så gå tilbake til barnehagestadie syns jeg er enda bedre. treffer jeg deg på gatebil, skal jeg spandere en øl, og ta det hele med ett smil, for å så bable hull i hodet på deg Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 jeg sier aldeles ikke at jeg vet mer en deg, sa kun at bøyene i eksosen din struper ned effekten. at du skal være så sinnsykt arrogant og blånekte, for å så gå tilbake til barnehagestadie syns jeg er enda bedre. treffer jeg deg på gatebil, skal jeg spandere en øl, og ta det hele med ett smil, for å så bable hull i hodet på deg Jada..Nok no!!!! Tilbake til topic :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 bare jeg som undrer på om euro-1 kommer til å ta en tur på rulla nå..? hehe men jonas, er rimelig urettferdig det du sier, for om du ser en delav det noen gjør her, så er det mer enn å bare lakkere kjøpe felger og "bytte motor"..eller dette blir jo klart gjort, men det finnes mer enn det.. hva er det du mener er så genialt med de på trim4eldre driver med da? cossie-gutta diskuterer hvem som har freshest farge på dysene, og hvem som får trykknåla til å gå flest runder rundt!? *det er like saklig av meg å si det som å si det du sier *går jo ikke an å regge seg på det steinalderforumet engang! eller får sikkert passordene til 15forskjellige kontoer i morgen da..dårlig at de ikke sender med en gang..ser forresten ut som volvofloraen der inne er rimelig begrensa..slik jeg har oppfatta ved tidligere besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg