turbojonas Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 @b230fk: den me bytta felger å maskin va kansje uretferdig ja.. men men jeg reiner med at han ikke begynner å grine fordeom. mitt poeng er allikevel at han vet hva jeg mener, men blånekter allikevel. men han om det. Volvo-floraen er ganske begrenset på trim-4-eldre.com, men mange av dem som er der inne har sinnsykt roen på hva de snakker om, da gjelder det generell motorkunnskap. hadde vert fint om han tar en tur på rulla, men utifra det som jeg har sett, så hadde han nok kjørt en gang med bånn gass og eksosen sin, også en gang på frieksos med halv gass, og scannet inn resultatene her. (beklager offtopic igjenn, men jeg klarer ikke la være å svare.... beklager) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 bare jeg som undrer på om euro-1 kommer til å ta en tur på rulla nå..? hehe Motorn skal på en bremsebenk,ikke på rulle. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 litt tilbake til topic,her er et skrekkeksempel på bil uten reservehjulsbrønner: en får virkelig følelsen"hva er det som mangler der under?" Denne er jo riktig ille da det ikke finnes noe eksos der bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 helt klart,ser tett ut og samtidig som ikke er riktig senka og uten eksos bak ja ser det dumt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Spaaaar på brønnene! Mye finere med de!!! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 brønna skal være der!! skjuler eksosen, og får bilen til og se lavere ut,, og kanaler skal være i samma farge som bilen! samma syns jeg med brønna, ser mere for seg gjort ut da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Bilde der er fra Vallåkra ett par år tilbake, Right? Mener og ha sett den der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Kan diskuteres om dette er pent Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 DaB: den bilen hadde blitt pener hvis man hadde fjerna den svarte lista og "humpen" i chassi under lista... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kan diskuteres om dette er pent hva i helvete? Jalla tanklokk og ikke nukkelhull bak? Fjerner nok hjulbrønnene på bilen min.. kan evnt. bygge sidepipes:D er lov så lenge det er 25 cm bak bakerste vindu som kan åpnes, right? For det første så orker jeg ikke se mer på det som er gjort på bilen min, for det er forjævlig.. har ikke bare sveisa ny brønn utapå den gamle, men ENDA en utapå der, UTEN å behandle det.. Rust er som sopp i hus, ta det ut å brenn det.. hver J**** bit.. så skål for svarte, her blir det liv! Mr. Bollocks: Veldig pent uten brønner. Den hvite det var bilde av var jalla, uten eksosanlegg.. så får teste med sidepipes først, men hvordan gjorde du det med eksosanlegg Mr. Bollocks? pics og info på Pm eller noe? _Sjakalen Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 I tillegg må eksosanlegget være "isolert" med ei perforert plate eller rist. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hva i helvete? Jalla tanklokk og ikke nukkelhull bak? Fjerner nok hjulbrønnene på bilen min.. kan evnt. bygge sidepipes:D er lov så lenge det er 25 cm bak bakerste vindu som kan åpnes, right? For det første så orker jeg ikke se mer på det som er gjort på bilen min, for det er forjævlig.. har ikke bare sveisa ny brønn utapå den gamle, men ENDA en utapå der, UTEN å behandle det.. Rust er som sopp i hus, ta det ut å brenn det.. hver J**** bit.. så skål for svarte, her blir det liv! Mr. Bollocks: Veldig pent uten brønner. Den hvite det var bilde av var jalla, uten eksosanlegg.. så får teste med sidepipes først, men hvordan gjorde du det med eksosanlegg Mr. Bollocks? pics og info på Pm eller noe? _Sjakalen jalla uten eksos anlegg sier du... den hvite bilen har eksos som kommer ut ofrran bakhjulet, det vil jo bli det samma som sidepipes som du hadde tenkt og lage det, right? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jalla uten eksos anlegg sier du... den hvite bilen har eksos som kommer ut ofrran bakhjulet, det vil jo bli det samma som sidepipes som du hadde tenkt og lage det, right? Nei, ikke helt.. samme grunntanken, men jeg sku hatt mine mer synlige.. kan hende det bare er meg, men jeg ser ikke eksosanlegget på den hvite.. høres kanskje jalla ut, men tenkte sidepipes på begge sider.. Hmm, nei, det blir kanskje for jalla hele sidepipes idéen med mindre jeg putter V8 i den.. og det er det stasjonsvogna som skar få.. (NYANSKAFFELSE:D:D:D) Kjøpte en 1978 modell stasjonsvogn, usa utgave som ble levert som ambassadebil i Tyskland. B21E, 4 OD kasse med bryter, ikke trykk-knapp, vakumstyrt varmeapparat og 4 runde lykter foran! der blir det v8 og sidepipes.. 242'n blir uten hjulbrønner og eksosanlegg som Mr. Bollocks tipper jeg. "Noen 240 er blåe, andre 240 er røde, alle er forskjellig, men det er utenpå;)" Hvis noen kunne lagt opp bilder av hvor de har kutta for å fjerne hjulbrønnen hadde det vart vakkert! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvis noen kunne lagt opp bilder av hvor de har kutta for å fjerne hjulbrønnen hadde det vart vakkert! Nei, dette får ikke noen lov til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nei, ikke helt.. samme grunntanken, men jeg sku hatt mine mer synlige.. kan hende det bare er meg, men jeg ser ikke eksosanlegget på den hvite.. høres kanskje jalla ut, men tenkte sidepipes på begge sider.. Hmm, nei, det blir kanskje for jalla hele sidepipes idéen med mindre jeg putter V8 i den.. og det er det stasjonsvogna som skar få.. (NYANSKAFFELSE:D:D:D) Kjøpte en 1978 modell stasjonsvogn, usa utgave som ble levert som ambassadebil i Tyskland. B21E, 4 OD kasse med bryter, ikke trykk-knapp, vakumstyrt varmeapparat og 4 runde lykter foran! der blir det v8 og sidepipes.. 242'n blir uten hjulbrønner og eksosanlegg som Mr. Bollocks tipper jeg. "Noen 240 er blåe, andre 240 er røde, alle er forskjellig, men det er utenpå;)" Hvis noen kunne lagt opp bilder av hvor de har kutta for å fjerne hjulbrønnen hadde det vart vakkert! nå får du ikke eksos utsleppet langt nok bak på stasjonsvogn da, i og med at den har åpningsbare vinduer bak også.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg