Gjest 426hemi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 var innom den nettsiden men fant bare dato og stedsnavn. Vi får se om vi tar turen, er jo jævelig lenge siden det har vært noe lignende meets i olso og omegn. Men det kosta ikke noe eller hvordan var det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Heeelt gratis!! Og gatebil crewet er selvfølgelig velkomne de også! skulle baaaare mangle... Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da har jeg litt nyheter å komme med. Perception fra Sandefjord kommer med stand på treffet. http://www.perception.no Perception kommer med et stort kampanjetilbud på Earthquake produkter.(som blir kun på dette treffet og på et arrangement i sandefjord imorra)+ at dem kommer muligens med utstyr,så vi kan arrangere et uoffisielt DB drag..!! Fikk jeg med alt da Gromsmurf??? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 det medfører riktighet! uoffisiell db drag blir det, og som han sa, han måler først det anlegget du har, og selger deg nytt når du blåser det! hehe.. Så her blir det morro ja! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hm, ser ut som bilen min blir en prototype så jeg må se ann litt, men regner med at jeg kommer. :) Får sikkert ikkeno deler helt enda så kommer nok, prøver å ta med fetter'n min også med bobbla si Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ser ut som det blir god vær, så da har man ikke en unskyldning for å ikke komme :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ser ut som det blir god vær, så da har man ikke en unskyldning for å ikke komme :) Ingen unnskyldning for å ikke komme da nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 bortsett fra at man har en bil som ikke er done ennå:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 bortsett fra at man har en bil som ikke er done ennå:P Huff ja, er nesten ferdig med min jeg også, forhåpentligvis blir jeg ferdig i morra. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 meldt godt vær eller:)? Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 25 grader og sol i Dagbladet Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Får prøve og komme jeg og da! med taket nede:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kun 4 dager igjen nå Har akkurat lest i laagendalsposten(lokalavisen på Kongsberg)og der meldte dem ca 22-26 grader og sol....JIPPI:thumb Og nå har også flere butikker/firmaer finni ut at dem vil komme på treffet.og hvis jeg kan telle riktig nå,så er vi oppe i ca 7-8 firmaer som har sagt ja til å stille opp.. Men sponsorer har vi ikke sett noe til..hmm!!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Får prøve og komme jeg og da! med taket nede:D Kommer nok med taket nede jeg også ja :cab Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kun 4 dager igjen nå.. Men sponsorer har vi ikke sett noe til..hmm!!!! Sponsorer til Streetmeet`et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg