knsmurfen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeppz,vi har noen skumle utgifter.hehe..men vi overlever det..!! Alt ordner seg...!!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeppz,vi har noen skumle utgifter.hehe..men vi overlever det..!!Alt ordner seg...!!!! Hehe. Ugifter er alltid bad, men bra dere skaffa dere sponsorer som dekker en del, om ikke alt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vi har vel ikke noe serlig sponsing sånn sett egentlig, men fått ganske lave priser på PA riggen og en del sånt...... Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Sånn, da er felgene blanke :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 bra, bra! bilen min skal inn til bilpleie i morra kveld! Da blir'e full shinings!! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 I morra blir det underpanseret & inni bilen, kanskje et lag med voks utenpå også. Blir ihvertfall et lag til med Meguiers på lakken før søndag :) Er det lett å finne frem for en som ikke er kjent der borte? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ill be there. :D nylakkert bil vøtt yeah Jaja du har sagt at du kommer, og aldri i verden om bilen din er ferdig lakkert... den skulle jo lakkeres 8/8-05 haha... ekke no farge på den nå heller :P Haha, verdens kjappeste lakkerer å da;) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Får prøve og komme jeg og da! med taket nede:D Da skal jeg sitte på en tur vis du kjører camaroen, hehe... Men møter deg kanskje før denna helga ;) er meldt knallvær jo!:wave Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 er ikke min feil at lakkerern sliter med og bli ferdig. men fuck it da:D overlever jeg, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 å finne frem til treffplassen skulle ikke bli noe problem. Følg E134 igjennom kongsberg, sving av mot kongsberg næringspark, følg skilting.. Vi setter sikkert opp noen piler her og der også! Altså, kommer du fra drammen/oslo følger du bare E134 igjennom kongsberg. Næringsparken er ca 2km etter sentrum trur jeg.. Kommer du fra hvittingfoss, altså rv40 opp lågendalen, kjører du mot notodden på skollenborg(rett frem ved shell), deretter mot kongsberg igjen på E134(høyre ved ford) Enkelt og greit? Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Det var en grei beskrivelse.og ja, det blir skilta.se etter grønne store selvlysende plakater m/hvit reklame plakat og ei pil.ikke vanskelig å se..!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Da er programmet for Streetmeet Kongsberg 2006 klart! 1600: Treffstart, og Kanonlotteriet starter loddsalget for 2006 1600-1700:påmelding til jerrykanne løpet 1800: Vaskeshow 1830:Jerrykanneløpet 2000(2030):Premieutdeling 2200: Arrangementet avsluttes. Husk å kjøpe lodd fra kanonlotteriet denne kvelden! Premiene er en 2006 Volvo S60 Addition, en 2007 Volvo V50 Summum, og 15 reisegavekort fra Berg-Hansen reisebyrå til en verdi av kr 10.000! Vinnerne trekkes Lørdag 19. August 2006 på kirketorget, kongsberg. dB måling av din bilstereo foretas av Perception hele kvelden. Husk dette er ikke offisiell dB Drag, men bare en måling for morro skyld. Ingen premier her i år. Vi selger også pølser, brus, kaffe og vafler! Håper mange dukker opp og koser seg stort her i år! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 jeg må jaggu ta meg en tur ass! kommer i passatn te fatter! må titte litt! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hmm, måtte ta en nød løsning i dag, så jeg har en liten lekasje, men men, tar turen for det. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det er bra.. Nå er det kun 6 timer igjen til det braker løs..huff.....!!!! Væroversikt for Kongsberg kl. 09:40 Knall blå himmel,17-18 grader og lett bris(sånn cirka) Så det blir en knall dag OBS OBS!!!!!!! Kjør pent til og fra treffet..onkel blå kan ligge i grøfta og vente på akkurat deg. Og ellers folkens,GOD TUR til Kongsberg Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg