ibanez Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Tenkte vi skulle kjøre igange et streetmeet til neste helg? Lenge siden det har vært noe nå! Vet at det er vinter, og folk har biler inne, kjipe felger og skitne biler. Men hva med et treff allikevel? La oss si i 21:30-22:00 tiden på City Syd f.eks? Plass til mange biler og litt moro. Selvfølgelig, om andre har forslag til en annen plass så kom med det. Få høre litt hva folk syns, om det høres interessant ut. Edit: Forandra dato i topic Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Dårlig deal! hadde tenkt meg oppover til levanger på West-side racing fæst jeg.. Det er jo på lørdag. Dessuten synes jeg 2 dagers varsel er for lite for et streetmeet. Tidligst neste helg liksom! Hadde passet bedre da. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 sorry..har ikke vært kjørbar på en lørdag på 2 år så jeg dropper den med en gang..! og liker heller ikke den bil fylla så detta blir ikke aktuelt for meg! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 litt tidligere på kvelden kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 er med om jeg kommer dit :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hmm, ser dårlig ut foreløpig :P Skal si meg enig i at det ble litt kort varsel.. Og det kræsjer også med WSR festen ser jeg. Hva om vi sier neste helg istedenfor? Dynacore: Vet ikke når City Syd stenger på lørdager jeg, men de stenger 21:00 på hverdager vet jeg. Derfor tenkte jeg på dette tidspunktet. Kom gjerne med forslag til andre steder\annen dato. Edit: Skal vi si lørdag 25.02 istedenfor? Setter det i topic, så får vi se hva folk mener Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 det går jo det også. Får håpe det er like fint vær da, så kanskje jeg kan dra med civicen.hehe. Stenger de ikke 21 på lørdager også? Går jo an å treffes der, for så å kjøre til byen ellernoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hehe, vi får se om jeg og noen kompiser kommer;) Men når ska vi møtes? 21:30 er jo litt tidlig...! Skal vi si at vi møtes på City Cyd klokken 22:30 ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hvorfor skal det være så sent da? Er folk redde for å vise fram bila sine i lyset? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Har sjekka ut når City Syd stenger på lørdager. Kl. 20:00! Så hva om vi sier 20:30-21:00? Så blir det iallfall litt tidligere. Det med å kjøre til byen var en god idè, vil sikkert bli mye hard kjøring nedover oksta`n osv, men så lenge jeg beholder pengene på kortet og lappen i lomma, så gjør folk akkurat hva dem vil ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Vet nå ikke helt med den lappen din jeg da :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 haha, ikke det? :p Ahh, trur jeg fatter nå, var det deg igår igjen? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jau. Ble litt spennende når det plutselig kom politi imot på brua. Tror jeg brukte ca 1 liter automatolje på den lille turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hvorfor skal det være så sent da? Er folk redde for å vise fram bila sine i lyset? :P Jepp,ekke alle som like fine biler som oss vettu,å som tåler lys..... :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jau. Ble litt spennende når det plutselig kom politi imot på brua. Tror jeg brukte ca 1 liter automatolje på den lille turen Hahah, den går ikke så værst den Scorpion! hehe. Tenkte at det kunne være deg når jeg vinka i krysset når du sto bak en bil der. Det var vel eneste gangen jeg kjørte fra deg. Hehe. Var en moro tur det. Er ikke lappen min du skal være redd for, de måler jo den som ligger først, som i dette tilfellet var deg. Passere meg over brua!? SKJER IKKE! Helt til onkel blå kom imot selvfølgelig, da turte jeg ikke å hindre deg mer. Takk for turen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg