Erik Braseth Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Lørdag ja.. Rekker ikke bytte girkasse, men skal nok få smekka inn diff med skikkelig brems til den tid :thumb Lurer på hvor mange som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Lurer på hvor mange som kommer Jeg òg! Vi koser da oss fint sammen vi Erik? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 får håpe været blir fint da.! kommer vel uansett jeg så. Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kan hende jeg må avstå fra møtet kommende lørdag. Har litt "små" problemer med motoren, vil helst få det fikset før jeg kjører mer. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 får håpe været blir fint da.! kommer vel uansett jeg så. Høres bra ut! :D Kan hende jeg må avstå fra møtet kommende lørdag. Har litt "små" problemer med motoren, vil helst få det fikset før jeg kjører mer. Høres ikke så bra ut! Håper du får ordna det da! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jeg òg! Vi koser da oss fint sammen vi Erik? Joda, men det hadde vært hyggelig med flere biler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ok da. Så et minikosemeet etterpå er uaktuelt mellom oss to? :( OK da, slutt og tulle nå. Satser på at det kommer litt da, noe supert tør jeg ikke å håpe på, men det kan jo skje Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ok da. Så et minikosemeet etterpå er uaktuelt mellom oss to? :( Da får jeg nok kjeft av fruen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ja, det blir city syd, 20:30 lørdag 25 Kommer det noen biler? Finnes det noen antydning til "program"? Er det noe annet enn oppmøte som skjer? Får vel prøve å ta turen bortom på lørdagen. Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det er vel bare et forsøk på å samle noen biler, vil jeg tro. Er jo tross alt både feil tid på året og feil tid på døgnet. Er det noe annet enn oppmøte som skjer? Tror nok vi som kommer må stå for moroa selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det er bare et forsøk på å samle biler ja. Program: 20:30 og utover: Kjøre villmann og se\prate med andre. Erik Braseth har et kjempeshow på gang, har noe med mann på Scorpio tak som danser vilt til musikk. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jasså, skal du slepe delebilen min oppover og danse på taket til den? blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hahaha! Ja Edit: Den mente jeg ikke bare så det er sagt! Ikke ta dette bokstavelig! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Erik Braseth har et kjempeshow på gang, har noe med mann på Scorpio taksom danser vilt til musikk. Hehe.. har en Scorpio til overs... må kanskje lære den Scorpio-tak-dansen. :spin Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hm.. får nesten ta turen innom med blod-førtien jeg og da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg