candy man Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 jess, men da kjæm æ å:) Tar me mæ folk å div oppover;) hehe, dette blir dritt kult folkens:):):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 :ex_machin vi kommer.... Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Heldig med været da happyhappy Jeg som frykta at dekka mine kom til å bli brukt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 fy faen det er glatt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 I know, har kjørt flyttelass med boggiehenger og "trillebårhjul" i hele dag. Tilhengeren sklei ut i hver jævla sving :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 må si det spinna godt opp okstan å ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Nå er det tre biler som har kræsja i blussuvoldsbakken. Det har kommet en falkenbil, men de må vente på enda redningsbil. For hvis de trekker bort den ene bilen begynner de to andre å skli nedover :D Nesten så jeg har lyst til å gå bortover å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Høres ut som det kommer litt folk =D Må ta med cams da folkens! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Nå er det tre biler som har kræsja i blussuvoldsbakken. Det har kommet en falkenbil, men de må vente på enda redningsbil. For hvis de trekker bort den ene bilen begynner de to andre å skli nedover :D Nesten så jeg har lyst til å gå bortover å se på Rått.. Sånn liker vi:) Er vel en krasj i okstadbakken og tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Sinnsvakt glatt ute nå da:D Håhå! Hadde jeg ikke hatt så lite bensin og så lite penger og fylle for skulle jeg spøla litt jeg og. Får se om det ikke blir en runde eller 3 allikevel. Man kan alltids gå Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 var jo morro dette gutter! kom da en del folk og! men ble glatt på plassen dær etter vært! håper de som filmet legger ut filmen på nettet! og som alle så så var det jo 240 såm lå breiest! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 var jo morro dette gutter! kom da en del folk og! men ble glatt på plassen dær etter vært! håper de som filmet legger ut filmen på nettet! og som alle så så var det jo 240 såm lå breiest! hehe Det har du heeelt rett i..! håper på film ja...! happyhappy Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Breiest å breiest fru Blom. Var vel 240 som snurra mest også. Uansett feigt, da jeg må slite med automat ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ble skummelt glatt i området hvor den parkerte bilen stod. Følte flere ganger at jeg skulle ta den aneglsmili Moro læll Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe! er vell ikke så rart folk snurra utpå dær ettervært! hehe! var jo helt polert jo!var veldi morro i bynelsen da! da alt gikk som en drøm! hehe! men kom med filmen! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg