Zeerocool Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hei folkens! I dag oppdaget jeg et stort hull i den bakre lyddempern på eksosanlegget, har også merket at bilen har gått ekstra treget den siste tiden, er det en sammenheng? Vil man miste mye effekt pga. et hull? (Kjører uten lader for tiden) Egil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hei folkens!I dag oppdaget jeg et stort hull i den bakre lyddempern på eksosanlegget, har også merket at bilen har gått ekstra treget den siste tiden, er det en sammenheng? Vil man miste mye effekt pga. et hull? (Kjører uten lader for tiden) Egil:) Ja du kan miste en del effekt faktisk. Det gjør du forresten når du kjører uten lader også :lol Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ja du kan miste en del effekt faktisk. Det gjør du forresten når du kjører uten lader også :lol Det ante meg ja, får vel bare skifte skiten. Uten lader og med hull i potta kan jeg jo likeså godt kjøre hest og kjerre, går fortere det :) Næ? mister jeg effekt uten lader?? Gi deg da! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 943 for ny lyd demper kan jeg tilby deg med min rabatt! + ny 60mm klemme hvis du vill ha det også... kan ha delene i dag hvis får tidlig beskjed eller kan ha de til i morgen... send pm eller ring hvis intr. 95783201 Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 zeerocool, hvis du kobler fra laderen, lurer du ecuen, som igjen kan føre til diverse ulumskheter og at bilen får for mye / lite (husker ikke i farten) bensin. Hull i potta er jo styling ;D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Blir nok for mye bensins i så fall men tror ikke det skal være noe problem sånn som jeg har forstått skal hjernen kunen bruks uten laderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 zeerocool, hvis du kobler fra laderen, lurer du ecuen, som igjen kan føre til diverse ulumskheter og at bilen får for mye / lite (husker ikke i farten) bensin. Hull i potta er jo styling ;D Har kjørt ganske lenge uten lader nå, og er først etter at jeg fikk det hullet eller etter at jeg byttet regreim (?) at bilen har gått dårligere, så tror ikke det for mye/lite bensin som gjør det. Forresten så synes jeg ikke hull i potta er så mye styling, høres jo ut som en f16 som tar av! :usa: dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Personlig tror jeg ikke hull i bakerste potten har merkbar forskjell på effekt , Sjekk at du ikke har satt strammehjulet til register reimen feil vei da , hehe det gjorden en bekjent . da står hjulet i ro og reimen bare spinner på det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg