RS2 Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Jeg vet jo at de har det på Shell men hvem andre har det?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Kan ikke tro at det er noe annet enn SHELL som har SHELL produkter? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by RS2 Jeg vet jo at de har det på Shell men hvem andre har det?? Enkelte bilverksteder selger nok Shell olje også.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Tror Vw-Audi verkstedene har begynt med det. Her jeg bor har de iallfall hatt Castrol før men forrige gang jeg hadde bilen på service var det Shell olje såvidt jeg husker. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Snakket med en kompis som jobber på Møller de har det der :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Jeg tror Mekonomen har den oljen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg