2maz Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Parkerte bilen min utenfor et handlesenter (vestkanten) da jeg skulle sitte på med en på jobb. Da jeg kom tilbake var det en med en Ford fiesta som hadde parkert noe nærmt! knock Det endte med kryping og kaving over i fra passasjersiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Tipper Fiestaen hadde god plass på andre siden, slik at føreren der slapp å stresse med å komme seg ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg hadde venta, for å rive i litt kjeft :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 tror jeg også hadde gjort det :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde parkert bilen like nært på andre siden så snart sjansen hadde bydd seg. Irriterende at folk skal parkere på det der viset. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde parkert bilen like nært på andre siden så snart sjansen hadde bydd seg. Irriterende at folk skal parkere på det der viset. Fint du har løsningen på dette! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg har aldri opplevd å bli parkert inne på den måten der.. hehe Jeg har derimot oplevd å finne sånne fine små bulker i dører og forrskjermer og en bil som står med fører siden mot bilen min.. det er det værste jeg vet! :fuckme2: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde sjekka bilen for riper for å se at den ikke var treffi, deretter hadde jeg lagt igjen en lapp på ruta til den bilen! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Alltid like irriterende når folk ikke kan bruke hodet når de parkerer! De skulle hatt ris alle sammen :iconsm Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Kjipt det der da. Satt i bilen utenfor et kjøpesenter på torsdag og venta på søstra mi, da kom det en dame sent i førtiåra(feit som faan, sikkert trygdet, så sånn ut), og parkerte på høyre side av mercedesen min. Når hun skulle ut så smalt hun faan meg døra i sida på bilen min. Tenkte jeg kunne ikke ut å rive kjeft heller, for det var ikke så hardt smell. Så jeg starta bilen og begynte å kjøre frem og tilbake på pure faan. Dama brukte lang tid på å komme seg ut av bilen,for hver gang hun åpnet døra begynte jeg å rygge eller kjøre forover. Devil Hadde det vært en eldre mann, hadde jeg gått ut å kjeftet bare for å kjefte. Hun sendte meg noen stygge blikk,men jeg smilte bare tilbake. Må også legge til det at jeg spillte musikk med anlegget greide, og oppførte meg skikkelig bedritent,men det fortjente hun etter å ha smellt døra i sida på bilen min. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Slik møtte jeg golfen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Slik møtte jeg golfen min. Må bare spørre: hvordan kom den personen som hadde parkert bilen på siad av golfen din seg ut?? :lol Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Spør du meg, spør jeg deg. Men sannsynligvis ut gjennom passasjerdøra. Det var en slik bil for funksjonshemmede, og da kan man gå ut skyvedøra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hadde sjekka bilen for riper for å se at den ikke var treffi, deretter hadde jeg lagt igjen en lapp på ruta til den bilen! Jeg så litt på bilen og skrev ned bilnummeret for sikkerhets skyld. Hadde tenkt å få tak i nummeret til den som eide bilen å skjelle hun/han ut, men det ble ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Du skulle lagt en slik beskjed i ruta hans :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg