Gå til innhold

Tett parkering !

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri opplevd å bli parkert inne på den måten der.. hehe

Jeg har derimot oplevd å finne sånne fine små bulker i dører og forrskjermer og en bil som står med fører siden mot bilen min.. det er det værste jeg vet! :fuckme2:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det der da.

Satt i bilen utenfor et kjøpesenter på torsdag og venta på søstra mi, da kom det en dame sent i førtiåra(feit som faan, sikkert trygdet, så sånn ut), og parkerte på høyre side av mercedesen min.

Når hun skulle ut så smalt hun faan meg døra i sida på bilen min.

Tenkte jeg kunne ikke ut å rive kjeft heller, for det var ikke så hardt smell.

Så jeg starta bilen og begynte å kjøre frem og tilbake på pure faan.

Dama brukte lang tid på å komme seg ut av bilen,for hver gang hun åpnet døra begynte jeg å rygge eller kjøre forover. Devil

Hadde det vært en eldre mann, hadde jeg gått ut å kjeftet bare for å kjefte.

Hun sendte meg noen stygge blikk,men jeg smilte bare tilbake.

Må også legge til det at jeg spillte musikk med anlegget greide, og oppførte meg skikkelig bedritent,men det fortjente hun etter å ha smellt døra i sida på bilen min.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sjekka bilen for riper for å se at den ikke var treffi, deretter hadde jeg lagt igjen en lapp på ruta til den bilen!

Jeg så litt på bilen og skrev ned bilnummeret for sikkerhets skyld. Hadde tenkt å få tak i nummeret til den som eide bilen å skjelle hun/han ut, men det ble ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider