Gå til innhold

Tett parkering !

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

Slik møtte jeg golfen min.

Spørs jo litt på kordan det var for deg å kjøre ut derfra, men det kan hvertfall se ut som om de har tatt hensyn og kun parkert inne passasjersiden din.. Men du vet jo aldri..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier sjelden å bry meg om slike diskusjoner..... - men har det aldri fallt dere inn at enkelte plasserer bilen slik for å demonstrere at dere muligens gir blanke f.... i malte oppmerkinger i asfalten ???

Jeg er rimelig sikker på at mange av oss "demonstrerer" plassering av bil dersom vi ser folk som syns det er greit å oppta to parkeringsplasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier sjelden å bry meg om slike diskusjoner..... - men har det aldri fallt dere inn at enkelte plasserer bilen slik for å demonstrere at dere muligens gir blanke f.... i malte oppmerkinger i asfalten ???

Jeg er rimelig sikker på at mange av oss "demonstrerer" plassering av bil dersom vi ser folk som syns det er greit å oppta to parkeringsplasser!

Nå er det jo en del folk som parkerer så tett selvom man står innenfor oppmerkinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at man får forskyvninger i parkeringen ifht. oppmerkningen, denne forskyvningen kan se merkelig ut når kilden til denne har kjørt sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en her på forumet som insisterer på og følge oppmerking uansett hvor nære han kommer bilen ved siden. hadde vel lagt ut noen bilder og.

Foretrekker og følge opp bilen ved siden av jeg. Vis jeg vet det er en lite brukt parkerings plass og ikke avgift/kontroll tar jeg to stk. pleier og holde meg langt unna trange og små parkerings plasser og parkerer heller et stykke unna andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en her på forumet som insisterer på og følge oppmerking uansett hvor nære han kommer bilen ved siden. hadde vel lagt ut noen bilder og.

Foretrekker og følge opp bilen ved siden av jeg. Vis jeg vet det er en lite brukt parkerings plass og ikke avgift/kontroll tar jeg to stk. pleier og holde meg langt unna trange og små parkerings plasser og parkerer heller et stykke unna andre biler.

Pleier å holde meg unna trange parkeringesplasser jeg og. Hvis jeg i tilfelle må parkere nærmt en bil parkerer jeg inntil passasjer dørern til den andre bilen slik at jeg heller er sikker på at jeg har det litt trangt og ikke dunker borti. En at en som ikke er så nøye å bruker min bil som støtte for døren. Sjangsene er jo ganske store for at noen skal inn på førerdøren til den andre bilen og ikke så store til at de må inn passajerdøren :)

Og biler med solskjermer med Ole brumm og slikt holder jeg meg laaaangt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte familiens kone/bruksbil her en dag jeg var på kino. Da var det en tosk som hadde parkert med hjula på "min" side av den hvite streken. P-huset var helt fullt, da er sånn kjærring parkering utrolig unødvenig. Så det jeg gjorde var å kjøre så nærme den bilen, at personen ikke hadde sjanse til å komme ut. Det stod jo biler på raden foran også, så den eneste muligheten for dette brødhuet var å rygge ut. Men om personen i det hele tatt hadde kommet seg inn i bilen, hadde han/hun revet av mitt eller han/hennes speil, fordi speilet mitt var klappe inn å var helt inntil han/hennes bil. Bilen stod der når jeg kom tilbake fra kino 3.5 time seinere;)

Tok også en masse "bevis" bilder før jeg gikk, om brødhuet hadde vært dum nok til å prøve å få ut bilen, og det skulle bli en forsikringssak ut av dette..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider