Magnum_pi Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ring noen kamerater som ikke er redde for bilene sine. Be de komme ned dit for å låse denne Fiestaen inne like tett på hver side. Så tar dere en tur til McDonalds eller noe sånt i Bmw'en din i et par timer. Da kan dama(?) se hvor moro det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 http://i24.photobucket.com/albums/c6/endorfun/forum/Micky.gif Du skulle lagt en slik beskjed i ruta hans :) Haha, jeg printer en slik en ut nå, den skal ligge godt i lommen min til sjansen byr seg aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Haha, jeg printer en slik en ut nå lager 10 stk alt for ofte kommer jeg nesten ikke inn i bilen =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hehe, skulle hatt en slik lapp ja :lol *Print* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Slik møtte jeg golfen min. Spørs jo litt på kordan det var for deg å kjøre ut derfra, men det kan hvertfall se ut som om de har tatt hensyn og kun parkert inne passasjersiden din.. Men du vet jo aldri.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg pleier sjelden å bry meg om slike diskusjoner..... - men har det aldri fallt dere inn at enkelte plasserer bilen slik for å demonstrere at dere muligens gir blanke f.... i malte oppmerkinger i asfalten ??? Jeg er rimelig sikker på at mange av oss "demonstrerer" plassering av bil dersom vi ser folk som syns det er greit å oppta to parkeringsplasser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg pleier sjelden å bry meg om slike diskusjoner..... - men har det aldri fallt dere inn at enkelte plasserer bilen slik for å demonstrere at dere muligens gir blanke f.... i malte oppmerkinger i asfalten ???Jeg er rimelig sikker på at mange av oss "demonstrerer" plassering av bil dersom vi ser folk som syns det er greit å oppta to parkeringsplasser! Nå er det jo en del folk som parkerer så tett selvom man står innenfor oppmerkinga.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg pleier sjelden å bry meg om slike diskusjoner..... - men har det aldri fallt dere inn at enkelte plasserer bilen slik for å demonstrere at dere muligens gir blanke f.... i malte oppmerkinger i asfalten ???Jeg er rimelig sikker på at mange av oss "demonstrerer" plassering av bil dersom vi ser folk som syns det er greit å oppta to parkeringsplasser! Det hender at man får forskyvninger i parkeringen ifht. oppmerkningen, denne forskyvningen kan se merkelig ut når kilden til denne har kjørt sin vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er vel en her på forumet som insisterer på og følge oppmerking uansett hvor nære han kommer bilen ved siden. hadde vel lagt ut noen bilder og. Foretrekker og følge opp bilen ved siden av jeg. Vis jeg vet det er en lite brukt parkerings plass og ikke avgift/kontroll tar jeg to stk. pleier og holde meg langt unna trange og små parkerings plasser og parkerer heller et stykke unna andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 også en annen variant av Mikke: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er vel en her på forumet som insisterer på og følge oppmerking uansett hvor nære han kommer bilen ved siden. hadde vel lagt ut noen bilder og. Foretrekker og følge opp bilen ved siden av jeg. Vis jeg vet det er en lite brukt parkerings plass og ikke avgift/kontroll tar jeg to stk. pleier og holde meg langt unna trange og små parkerings plasser og parkerer heller et stykke unna andre biler. Pleier å holde meg unna trange parkeringesplasser jeg og. Hvis jeg i tilfelle må parkere nærmt en bil parkerer jeg inntil passasjer dørern til den andre bilen slik at jeg heller er sikker på at jeg har det litt trangt og ikke dunker borti. En at en som ikke er så nøye å bruker min bil som støtte for døren. Sjangsene er jo ganske store for at noen skal inn på førerdøren til den andre bilen og ikke så store til at de må inn passajerdøren :) Og biler med solskjermer med Ole brumm og slikt holder jeg meg laaaangt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Lånte familiens kone/bruksbil her en dag jeg var på kino. Da var det en tosk som hadde parkert med hjula på "min" side av den hvite streken. P-huset var helt fullt, da er sånn kjærring parkering utrolig unødvenig. Så det jeg gjorde var å kjøre så nærme den bilen, at personen ikke hadde sjanse til å komme ut. Det stod jo biler på raden foran også, så den eneste muligheten for dette brødhuet var å rygge ut. Men om personen i det hele tatt hadde kommet seg inn i bilen, hadde han/hun revet av mitt eller han/hennes speil, fordi speilet mitt var klappe inn å var helt inntil han/hennes bil. Bilen stod der når jeg kom tilbake fra kino 3.5 time seinere;) Tok også en masse "bevis" bilder før jeg gikk, om brødhuet hadde vært dum nok til å prøve å få ut bilen, og det skulle bli en forsikringssak ut av dette.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg