Impreza-kid Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Passer Engelmannspeil fra Ascona B på Kadett C? Hva er ca pris på et sett? Om noen har et sett for mye er eg interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Passer Engelmannspeil fra Ascona B på Kadett C? Hva er ca pris på et sett? Om noen har et sett for mye er eg interessert. ja det mener jeg! jeg har iallefall 2 stk som jeg har skrudd av kadettn! ikke pent! du kan få kjøpe de om du vil. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza-kid Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 pris? Har du eventuellt bilde av de motert? hvilke speiler har du motert nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hvorfor sette på engelmann når du får GT/e speil. engelmann er jo harry. har speil liggende til både kadett og ascona/manta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Er det dette som er GT/e speil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza-kid Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja, det er Gt/e speil. Vet at engelmann ikke er det peneste, men har ikke penger til GT/e speil nå. Spurte pris på noen, han skulle ha 3500kr for de!!! Er evt. interessert i de runde kromspeilene som er orginale til bilen... LANO: Hva vil du ha for speilene du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja, det er Gt/e speil. Vet at engelmann ikke er det peneste, men har ikke penger til GT/e speil nå. Spurte pris på noen, han skulle ha 3500kr for de!!! Er evt. interessert i de runde kromspeilene som er orginale til bilen... LANO: Hva vil du ha for speilene du har? kadetten kom ikke med runde chrom speil. dem er firkantet. tror jeg har noen sett slike liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hm.... aner ikke hva de er verd? selges de ikke ny enda da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hm.... aner ikke hva de er verd? selges de ikke ny enda da? Er nok ikke mange delene du får til en kadett c hos opel lenger.hehe.. er veldig sjelden du får tak i noe, og speil er det helt sikkert dem ikke har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bare gi bud da Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 har et sett med engelmanspeil for kr.500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har et sett med engelmanspeil for kr.500 Du har PM... (send meg bilde av dem, er det tilfredstillende så tar jeg dem gjerne.) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg