turn Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Jeg lurer på om noen vet hva som er riktig psi boost med MFA metoden? På tomgang så viser bilen 242-248 og opp på turtall så viser den rundt 850. Er det riktig å måle boosten når bilen går på tomgang og skal den gå opp så mye på turtall eller kan det være en lekasje? Har sjekket på www.vwvortex.com men får ikke tallene til å stemme på tomgang og turtall. Anyone?? Siter VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Skal vel stå bortafor hverandre. Tror jeg har vært bortig noen som hadde en skala 0-1000 også. Wert VDO-Instrumente (slik som i min) 15 55 90 127 148 172 192 211 228 242 255 Wert Motometer-Instrumente (1000 = 0 bar) 200 400 600 800 1000 1200 1400 1600 1800 2000 2200 Druck den der G-Lader liefert 0 0 0 0 0 200 400 600 800 1000 1200 Så tipper vel at det du har viser mBar. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by turn Jeg lurer på om noen vet hva som er riktig psi boost med MFA metoden? På tomgang så viser bilen 242-248 og opp på turtall så viser den rundt 850. Er det riktig å måle boosten når bilen går på tomgang og skal den gå opp så mye på turtall eller kan det være en lekasje? Har sjekket på www.vwvortex.com men får ikke tallene til å stemme på tomgang og turtall. Anyone?? 850 PSI er jo ca. 59 bar...så jeg tror ikke det stemmer heeelt :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q89s4 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Millibar 850= 0,85bar regner med at tyskerene bruker metrisk standard Bare en tanke.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 De jeg har vært borti har gått fra 0-1990 1000 er da lik 0bar, 1990 er da lik >0.99 bar ladetrykk..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Greenrallye mente hans gikk fra 0-1000, hvor 500 = 0 Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.