Hosse Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Hej Norrbaggar! Noen som har noen tips på et bassellement som tar utrolig liten plass, trenger veldig liten kasse og likevell spiller pent? Har en E46 Cabrio, med vanlig business stereo. Eneste måten å bygge her uten å miste plass er reservhjulskassen eller ski-luken i ryggen bak. Jeg skal prøve meg på ski-luken. Ca 5-6 liters plass hvis jeg bruker tynn MDF og maks 6,5" bass ellement. OM noen har sett en sånn bil med Harmann Kardon, så er det lagd på denne måten fast med 2 stk ellement (!!) På forhånd ett stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Focal har et slikt element... 5WS Kan kjøpe det av oss. Koster 1050,- Ta en titt på sidene våre, så ser du den. 5ohm 160w MAX / 80w RMS Følsomhet: 87dB/1m 45-2,5kHz 5-8liter bassreflex 74mm monteringsdybde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Heisann. Ta en titt her :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 LupoBoy; Thanks! Ser bra ut det där. Ska försöka i det längsta att slippa ta upp nåt av bagageutrymmet mitt. I andra fall får jag köra den varianten. Bisarre: Kanon! Bra pris! Har du hört den själv? Ruskigt tunt med en så liten subba i en cab, men jag vill bara ha bra ljud:-) Jag har mätt i bilen nu, det är plats till 25x22x15,5 cm där. Dvs 8,5 liter minus MDF minus ellement. Kan du rekomendera ett paket med 5.1/4" front, 4" rearfill, 4 kanalsförstärkare samt den subban eller liknande? Maila gärna direkt på viphosse@hotmail.com. Har du butik i Oslo området till och med? På förhand tack! (Oj, det blev på svenska och jag orkar inte skriva om det. Hoppas ni förstår det ändå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Hosse Hej Norrbaggar! Noen som har noen tips på et bassellement som tar utrolig liten plass, trenger veldig liten kasse og likevell spiller pent? Har en E46 Cabrio, med vanlig business stereo. Eneste måten å bygge her uten å miste plass er reservhjulskassen eller ski-luken i ryggen bak. Jeg skal prøve meg på ski-luken. Ca 5-6 liters plass hvis jeg bruker tynn MDF og maks 6,5" bass ellement. OM noen har sett en sånn bil med Harmann Kardon, så er det lagd på denne måten fast med 2 stk ellement (!!) På forhånd ett stor takk! hva mener du med det du skrev om harmann kardon greiene? broren min har samme bil som deg.. (cab) der er det harmann kardon anlegg.. med sub og greier.. tror det er toveis-sett fremme (og bak om jeg ikke husker feil) + 8"sub (eller 6,5".. men tror det er 8") spiller egentlig nokså greit det der... men det er eneste bilen jeg har sett med hk-anlegg.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 dj-timoty; Det er riktig. Det finns som ekstrautstyr til alle E46 (3-serien). Da sitter det 3 veis system foran, 2 veis bak og 2 basser i en liten kasse. Tror de bassene er på 6" eller 6x9" i cabben. De bassene spiller OpenAir i hvertfall, men det er ikke muilig å få kjøpt noe tillsvarende. Har kjøpt brukte 8" Hifonix nå, som blir montert i helgen. Krysser fingrene:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 ok. du kunne bare byttet ut de 6" som står der da... hifonics funker bra.... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Jeg har ingen der nå. Det sitter ingen HK i min bil så skiluken er helt tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 ok Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg