Gå til innhold

Sideblinklys Vectra a

Ranger emnet

Han m Huå

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i nye sideblinklys til min opel vectra A. Har noen stygge runde oransje sideblinklys på nå og vil helst ha svarte elle hvite. KAN NOEN HJELPE MEG????

Setter pris på tilbakemelidinger og svar.

Mvh Han m Huå

89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!!

95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg kjøpte meg universalblinklys på bilextra som jeg festa med dobbelsidig tape :op. Blei finere enn orginalblinklysa, men er vel bedre med orginallysa med tanke på demontering/montering ved skifte av pære, også holder vel kanskje orginalblinklysa litt tettere? (det er jeg litt usikker på, og om det har noe å bety der?)

Jeg skifta mine pga pakningene rundt lysene var omtrent gått i oppløsning, så de holdt ihvertfall ikke tett...

ser det så vidt her:

IMG_0957.jpg

Mvh Johnsen

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men til dere som har kjøpt til astra f eller corsa c, hvordan fester dere disse, må de modifiseres litt eller passer d rett i hullet?

D var vel astra f kameraten min hadde tidligere, han kjøpte seg nye sideblink til den... men hullene til blinklysa er noe annerledes/lengre enn på min vectra ihvertfall, så hvordan gjør dere her? Dobbeltsidig tape slik som jeg gjorde eller?

Mvh Johnsen

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hmm, mangen goe altarnativer her. takker for svara. mn nå blir ikke sideblinklys prioritert først. klarte å fucke opp hullstillingen på bilen i går.:(

kom masse snø sånn helt plutseli og jeg kjørte på sommerdekk. jeg prøvde å svinge i en svinge mn bilen ville helt motsatt vei. Å det endte med at jeg trykka venstre sia av bilen inn i en fortauskant som var gansge høy å ut i grøfta. så nå er ikke bilen kjørbar :( får fikse d som er gale å så blir d styling og tuning på meg etter d.

89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!!

95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider