Gå til innhold

Senkesett til Neon '95

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hey

Er det noen som har peiling om det i det hele tatt er mulig å få tak i TÛV godkjente senkesett til Neon '95?

Og uansett om det er TÜV eller ikke: Hvor har folk kjøpt sett og hvordan var pris/service? Skal senke bilen min når vårsesongen setter inn og jeg får felgene mine...

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte 35mm til min 97.mod ihvertfall, kjøpte på chrysler verksted/bilbutikk, tror jeg ga i overkant av 2000kr... eller så har vel http://www.eiker.com noe fjærer?

De jeg kjøpte var eibach fjærer med Tuv papirer...

Har forresten noen flotte felger til Neon som jeg skal selge hvis du er intressert :D bare å sende en PM...

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte 35mm til min 97.mod ihvertfall, kjøpte på chrysler verksted/bilbutikk, tror jeg ga i overkant av 2000kr... eller så har vel http://www.eiker.com noe fjærer?

De jeg kjøpte var eibach fjærer med Tuv papirer...

Har forresten noen flotte felger til Neon som jeg skal selge hvis du er intressert :D bare å sende en PM...

Hadde sikkert vært koselig med felger, men jeg får allerede felger ganske så billig ;) Men takk for infoen :D

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 1 month later...
Modern Performance Racing Products kom over dette her i dag til dere som sliter med godkjent senkesett til neon så er eibach(2000krklassen) og k-sport(10000kr klassen) de eneste godkjente såvidt eg vet om.

Dette K-sport settet. Er det det samme som BS-bildeler selger til 8k. Coilovers settet.?

Var hos Møller i går for å høre om pris på dempere og fjærer. 15000kr. Det er jo moderne ran, jo. Så da tenkte jeg at jeg heller kjøper det K-sport settet til 8000kr (sikkert +frakt)om det er noe skikkelig?

Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette K-sport settet. Er det det samme som BS-bildeler selger til 8k. Coilovers settet.?

Var hos Møller i går for å høre om pris på dempere og fjærer. 15000kr. Det er jo moderne ran, jo. Så da tenkte jeg at jeg heller kjøper det K-sport settet til 8000kr (sikkert +frakt)om det er noe skikkelig?

Noen som har prøvd dette?

jeg har det på min bil.. eneste du bør tenke på er å bestille justerbare camber bolter i samme slengen. mulig du får feil camber etter montering. det har eg på min ikke fått justert den ennå men bilen virker litt nervøs på sporete vei pga dette.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det på min bil.. eneste du bør tenke på er å bestille justerbare camber bolter i samme slengen. mulig du får feil camber etter montering. det har eg på min ikke fått justert den ennå men bilen virker litt nervøs på sporete vei pga dette.

Selges det på samme nettsiden? camberbolter, altså.

Var det dette settet som er med tüv-papirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges det på samme nettsiden? camberbolter, altså.

Var det dette settet som er med tüv-papirer?

ta kontakt med nbs(senk.no) de har kw-coilovers det er ca samme som k-sport. når du får de kan du evt file ut ene festet på demperen forran og på den måten få det justerbart. eller du kan kontakte aarnes amerikanske bildeler. de har camberkit til neon

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider