Radial Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ikke jeg som holder på med dette... Han som eier bilen måtte dra til Bardufoss i militæret i januar. Stakkars jævel :thumb hehe, jeg forstod at det ikke var du som holdt på, bare slapp av ;) Ja, stakkars jævel... i midten av ingenmannsland, der skal man leke tinnsoldat-krig styrt av kapteiner og majorer... mojo gitt :op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hehe, jeg forstod at det ikke var du som holdt på, bare slapp av ;)Ja, stakkars jævel... i midten av ingenmannsland, der skal man leke tinnsoldat-krig styrt av kapteiner og majorer... mojo gitt :op Kom nettopp ut av militæret i desember, så jeg har den barnehagen opp til halsen nå :p Trudde ikke det skulle være så ille når jeg gikk inn, men etter ett år så ser man hvor vanskelig ting kan være der. Blant annet fikk jeg ikke utbetalt "dimme" pengene mine før 16 feb. når jeg dimmiterte den 20. des. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kom nettopp ut av militæret i desember, så jeg har den barnehagen opp til halsen nå :p Trudde ikke det skulle være så ille når jeg gikk inn, men etter ett år så ser man hvor vanskelig ting kan være der. Blant annet fikk jeg ikke utbetalt "dimme" pengene mine før 16 feb. når jeg dimmiterte den 20. des. hehe, ja, jeg er i førsteganstjenesten selv, halveis nå, men som lærling. Så, slipper de fleste øvelser og überdisiplinen som du fikk. Men det er bare teit uanz... at en "leder" skal bestemme hva du skal gjøre fordi han er mer Autoritær enn deg& har "lederutdanning"? Nei, forsvaret er firkanta, og det funker aldri slik. Bare se hvem som overlever kriger etz, det skjer sjeldent pga disiplin, men pga Lagfølelse og frivillig sammarbeid. Og for ikke snakke om TTT ja... :op (Ting Tar Tid) Men, whatever, dette er litt OT og en annen diskusjon... :op hehe Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 gudd så gromt. på med noen headers og litt større kanaler til eksosen så hives det nok opp en dose hester til :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvilken motor er det? 350Tpi? Årsmod? 350tpi'en skal visst passe rett nedi, så jeg begynte å lure litt når du sa at det måtte kappes litt og slikt:/ Ikke film av kjerra da? Slipper lett ja, selv min gl slipper lett, nesten for lett:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 er deilig med 8er i 740... har fått tilbud om en nyrenovert 360 fra en corvette men tror det er litt for mye jobb for meg. og blir jo endel ekstra kostnader i tilegg til bare motoren :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvilken motor er det? 350Tpi? Årsmod? 350tpi'en skal visst passe rett nedi, så jeg begynte å lure litt når du sa at det måtte kappes litt og slikt:/ Ikke film av kjerra da? Slipper lett ja, selv min gl slipper lett, nesten for lett:P det der er en 350 gasser, 350tpi er innsprut, du ser det på innsprutmotoren har en "pukkel" mellom toppdekslene og innsuget forover, motfor forgasser (og tbi - "elektronisk forgasser") som er som på bildet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 pent med V8er... BArdufoss er "sentrum" i forhold til der jeg er. jeg er på skjold. en times kjøring i ingenmannsland her oppe.. gud å jeg gleder meg til å bli ferdig!!! be kameraten din om å ta seg en tur opp på skjold og spille painball ;) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg