andrEE Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hei kommer sånn hylelyd i servoen når jeg svinger tror det er den da. noen som vet problemet og ekstakt hva jeg skal gjøre? vet det er mange biler som har slike lyder.. Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hvis du snakker om lyden som kommer når du har maks utslag på rattet og presser det enda mer, så er det helt normalt. Servopumpa jobber febrilsk, men det blir ikke no mer sving uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 er reima di slakk? den må nemlig vera ganske stram for ikkje å slura. første gangen eg skulle stramma reima på ein slik bil blei eg om lag sånn Devil du må løysa tre skruer å så skru på strammeskrua. dei er ikkje så gode å sjå heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 sitter en skrue i underkant på siden der.. 13mm ... den justerer du med Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 men ved fullt rattutslag og du bare fortsetter å holde vil du ødlegge pumpa da den jobber som bare det men det går ikke mer! trykket bare bygger seg opp å slår tilbake! det tar knekke på servo pumper! så vis reima di er stram men skriker ved fullt rattutslag er det fordi pumpa nesten stopper opp pga trykket! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrEE Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 lyden var der så lenge jeg svingte men har fiksa det :D sprayet inn reima med noe greier så forsvandt lyden Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 å spraye inn reima bare utsetter problemet! for vist greia starter og glippe igjen, så vil det bli varmgang i reimhjul, og da kan de bli skeve. og da begynner reima å ryke! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrEE Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 å spraye inn reima bare utsetter problemet! for vist greia starter og glippe igjen, så vil det bli varmgang i reimhjul, og da kan de bli skeve. og da begynner reima å ryke! dooh så du mener det altså men så da bør jeg stramme reima litt altså? Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kan gjerne kjøpe deg ny reim samtidig som du holder på.. Blir ikke kvitt lyden før den er stramma. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrEE Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kan gjerne kjøpe deg ny reim samtidig som du holder på.. Blir ikke kvitt lyden før den er stramma. ok takk må nokk ut og handle reim en dag Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg