Gå til innhold

Ønskes kjøpt: VR6 - frontleppe

Ranger emnet

Audunius

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg ønsker å kjøpe en VR6/GTi front-leppe til min Golf III.

Har funnet ut at det ikke er taktisk å kjøre med hardplastleppe når bilen min er så brutalt senka som den er. Har prøvd med hardplastleppe (rieger) å den gikk fyken ganske fort..

Men om noen har en frontleppe liggende, så kjøper jeg :)

MVH Audun.

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

vr6 leppa er skikkelig bra... hadde det på 3'ern! tåler skikkelig mye, men etter et par år med skuring så var a nok klar for utskifting!! =) koster 940kr på vw da... ikke så ille

har du bilde av bilen din el?

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har troa på VR6 leppe jeg også :) Litt mer bevegelig den.

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av bilen når jeg får lakkert sideskjørt og hekkskjørtet, å det blir ikke så altfor lenge til :)

Men jeg kan jo nevne hva som er på bilen om noen er interresert :)

Snart VR6 Leppe, Rieger sideskjørt, Rieger Hekkskjørt, H&R Justerbart Senkesett (senket ca. 100 mm), Monovisker, Effektanlegg, K & N Luftfilter, Sota ruter med speilrefleksfilm (helt frem så klart(noen synes det er harry, det synes generelt jeg også, men det passer faktisk på svart bil :) )), 16" sommerfelger, Golf 4 Lykter m/Øyelokk, Kamei grill, Grøftelys, sorte baklykter, VR6 spoiler bak, hvite sideblinkers. Innvendig har jeg Momo ratt- girkule- pedaler. STOOOR stereo (Cadence og Audison).

Skal bli morsomt å se hvordan det blir når jeg får lakkert skjørter og hekk :) Når jeg legger skjørtene til kanalen har jeg max 4 cm klaring fra bakken og opp i skjørtene :D :D

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Jepp. Har troa på VR6 leppe jeg også :) Litt mer bevegelig den.

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av bilen når jeg får lakkert sideskjørt og hekkskjørtet, å det blir ikke så altfor lenge til :)

Men jeg kan jo nevne hva som er på bilen om noen er interresert :)

Snart VR6 Leppe, Rieger sideskjørt, Rieger Hekkskjørt, H&R Justerbart Senkesett (senket ca. 100 mm), Monovisker, Effektanlegg, K & N Luftfilter, Sota ruter med speilrefleksfilm (helt frem så klart(noen synes det er harry, det synes generelt jeg også, men det passer faktisk på svart bil :) )), 16" sommerfelger, Golf 4 Lykter m/Øyelokk, Kamei grill, Grøftelys, sorte baklykter, VR6 spoiler bak, hvite sideblinkers. Innvendig har jeg Momo ratt- girkule- pedaler. STOOOR stereo (Cadence og Audison).

Skal bli morsomt å se hvordan det blir når jeg får lakkert skjørter og hekk :) Når jeg legger skjørtene til kanalen har jeg max 4 cm klaring fra bakken og opp i skjørtene :D :D

hei du..

jeg har vr6 leppe på golfen min og den er veldig bevegelig,MEN i vinter så skulle jeg ut på veien der hvor jeg bor og da hade den bitte lillt brøyte kanten fryst og det var sammtidg veldig kaldt ute så hele leppa bare sprakk, så jeg måtte kjøpe ny, har bytte den 3 ganger i løpet av vinteren pga av det samme, så vær veldig forsiktig når du kjører og det er kaldt ut gjelder da på vinteren selvsagt. lykke til med bilen, høres veldig fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider