TurboLeon Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Det går to slanger inn til luftfilteret mitt, en stor og tykk og en liten og smal :P Hva er den lille til ?? Tenkte på og montere et sportfilter, men da blir jo den lille liggende åpen ?? Trenger raskt svar... MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Følg slangen. Det er nok ventilhuslufting e.l. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja, og har det noe og si om denne ligger åpen ?? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ingen som har et raskt svar ????? MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Har ingenting å si. Men du kan jo kjøpe et lite filter eller noe å sette på den, så alt slags dritt ikke kommer nedi. Edit: Glemte en ganske vital "ikke":P Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Eneste er jo at det ikke er lov å ha utlufting i friluft. Men det er jo ikke så mye å bry seg om. Eneste jeg merket da jeg fjernet min var at det luktet oljedamp inne bilen når jeg stod i lyskryss og slikt.. ikke så gøy... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krinor Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Har ingenting å si. Men du kan jo kjøpe et lite filter eller noe å sette på den, så alt slags dritt ikke kommer nedi. Edit: Glemte en ganske vital "ikke":P Den lille slangen fører altså luft tilbake til filteret fra motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 En slags oljedamp vil jeg tro. Har bare et filter der jeg, har aldri eller luktet noe unormalt. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 En slags oljedamp ja, forursatt at det da er veivhusventilasjonen det er snakk om;) Vanligvis vil du vel ikke merke noe forskjell om den leder ut i friluft eller luftfilterboksen.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hmm, på min bil er det også en liten tynn slange, men den styrer jo vacum til spjeldet som velger kald, eller varmluft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Noen som vet svaret 100% sikkert eller ??? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 veivhusventilasjon kan godt stå åpen! den er jo kobla til org. luftfilterboks og fører varm luft inn i motoren! og hva sier vi om varm luft til motoren? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Noen som vet svaret 100% sikkert eller ??? Er det veivhusventilasjon kan du la den stå open ja. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva med oljet eller ikke oljet filter da ?? Har sett at det er noen som selger filter som ikke er oljet inn som d sier er laget for biler med LMM... Er det best og kjøpe oljet, eller ikke oljet ?? MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Du kan legge veivhusventilasjonen til friskluft, det skader ingen ting. men biler etter et årstall skal ha resikulerende eller egen tank for veivhusventilasjonen, har du ikke det kan du vel kanskje risikere feil eller mangler ved teknisk kontroll/eu godkjenning. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg