Cossieman Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 har ikke mulighet for og legge ut mine før i morgen. men post gjerne deres egne bilder her.. Steffen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Her er det noe bilder for de som vil titte litt.. :) Gatebil on Ice - Sigdal Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 1 2 3 4 5 6 bare litt av de bildene jeg tok (de fleste desverre fra samme sted, lite spennende). Det hadde vært fint med et kamera som hadde litt mer zoom, sto altfor langt unna. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Funker ikke hos meg.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 VolcoM her på forumet "Walkabout"Nils Wærstad med lyktepod Pacecar her på forumet :) Har mere bilder hvis det er av interesse Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Funker fett her =) Takktakk Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Her er noen av mine, tok ikke så mange bilder, vakke så stø på hånda i dag heller så jeg nå :) Var mye folk å vanskelig å få tatt bilder. De bilene som var der som interesserte meg har jeg masse bilder av fra før, så vakke sååå gira på å få tatt så mye bilder i dag, også har jeg ikke så bra kamera så er ikke så lett å ta gode bilder fra kjøringa så langt fra banen, men tok noen! Får ikke så mye fred Stian og bilen hans når de ikke er på banen gitt :) Men creds til han, for en vannvittig bra og rask gjenoppbygging av noe som i mine øyne er en av verdens råeste biler! Gundersen Motorsport's helgromme E30 M3, S14 sugetrimma, 293 hk :!: Et deilig syn og en orgasmisk lyd, karboninnsug er heftig :twisted: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 noen som har film? fikk dessverre ikke vært der, så fint om noen å legge ut film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 noen som har film? fikk dessverre ikke vært der, så fint om noen å legge ut film :) driver å redigerer en film nå.. er vel her i løpet av uka som kommer:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 regner med en stooor repotasje om bilen til hafsengen og gatebil on ice i neste nummer av gatebil magazine Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Men creds til han, for en vannvittig bra og rask gjenoppbygging av noe som i mine øyne er en av verdens råeste biler! Bilen VAR muligens en av verdens råeste Cossier, men med den fæle Gatebil-dekoren falt den som et lodd på min ranking hvertfall........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Dette så veldig ut som sommerdekk? :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Var sommerdekk tror jeg ja, men han kjørte på banen likevel. Skjønner ikke at han turte så sporete og humpete som banen var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg