Hi-Fi Lasse Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis noen har bilder av en rød sierra med svart front og store ekstralys tar jeg gjerne imot:) Gøy å se hvordan/om det så ut... :) Var ikke denna du mente? Wærstad som ratta =) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Det lysopplegget så kjent ut :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter?? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 ingen så har film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter?? Jeg har et par bilder av deg fra breisladden. Kan få lagt ut noe. Gjorde det vondt eller? :P Stod på innerbanen når du kom flaksende! ;) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 det er det samme, det gamle var trekt i carbon. som om det ikke var dyrt nok fra før??? Hvorfor sitter du på internett og skriver ting du ikke har kjennskap til og driter deg loddrett ut??? Det gamle innsuget hans var helstøpt i karbon, og det han har nå, er helt nytt på bilen, i magnesium, utlånt av meg. Hilsen Fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg har et par bilder av deg fra breisladden. Kan få lagt ut noe. Gjorde det vondt eller? :PStod på innerbanen når du kom flaksende! ;) yodude neida.. gikk greit.. men kom kl 11 så måtte rett på scooteren hehe så kunne nok varmet noe bedre opp haha..men var sykt morro etterpå da :) så vil gjene se bilder ja.. :kiss Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen som har noen bilder av meg? hadde vært morro å sett hvordan det så ut med fillehaugen på isen =) Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen som har noen bilder av meg? hadde vært morro å sett hvordan det så ut med fillehaugen på isen =) Daniel Har endel bilder av deg Daniel. Slenger ut noen i morgen. Sinnsyk kjøring btw!:) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen som har noen bilder av meg? hadde vært morro å sett hvordan det så ut med fillehaugen på isen =) Daniel Se å få festet eksosen litt bedre neste gang a... m'm Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Her er etpar fra meg. Resten kan beskues i galleriet. Til Gatebil on Ice galleri Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Var sommerdekk tror jeg ja, men han kjørte på banen likevel. Skjønner ikke at han turte så sporete og humpete som banen var. Nå er vel den føreren der kjent for å være ganske på fresk på kjøring fra før da. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Her er etpar fra meg. Resten kan beskues i galleriet.Til Gatebil on Ice galleri Mye bra som alltid ifra deg viper ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 "Walkabout"Nils Wærstad med lyktepod Pacecar her på forumet :) Har mere bilder hvis det er av interesse Mvh CalibR kule bilder..ikke meg der..sigmund der..he he nils rista bare på hode..glenn rodney,ville ikke prøve scooterne ..men en ting mente dem ..detta var sykt hehe Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter?? Har et helt rått filmklipp fra velten! Var nesten litt redd for at du skulle treffe meg :drive2 sto en liten meter unna deg. Men så veldig bra ut på film! Ikke jeg som har tapen nå så tar kanskje et par dager. Har også 4 timer med film som må redigeres så det kommer kanskje mere film etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg