VolcoM Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Se å få festet eksosen litt bedre neste gang a... m'm Ha ha. ja den vævla eksosen datt av hele tiden. merka det ikke første gangen. Det var den eksosoppheng stanga som ble for glatt av vannet tror jeg sånn at den bare sklei ut av gummiopphenget. men med litt ståltråd ordnet det seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Må si at volcom sin frikjøring var noe av høydepunktene.. Tror han lå sidelengs hele tida. Ellers så var MG metroen, oransje m3 og scooter velten ganske underholdene.. :) (Og hafsengen selfølgelig..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Noen som har lagt merke til innsuget til Hafsengen? Det ser ut som om han har byttet ut carbonfiberinnsuget han hadde før med et i magnesium, likt det som sitter i RS500n til Klypen (Bilder; gammelt vs nytt) Grunnen til at dette kom meg for øyet var strut bracen fra det ene dempertårnet, det ser ut som om det nye innsuget ikke passet helt, siden stanga bare er kuttet rett av... Er ikke dette et WRC innsug, altså samme som satt der originalt? Rart det ikke skulle passe under der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 kule bilder..ikke meg der..sigmund der..he he nils rista bare på hode..glenn rodney,ville ikke prøve scooterne ..men en ting mente dem ..detta var sykt hehe Hm.... det der er ikke sigmund heller, han hadde ikke rød vindskjerm! ;) Er han andre poden med Yammi det der! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tøfft med bilder.. ble jo litt sen selv så glemte kamera i bilen.. noen som har av meg når jeg velta i breisladden med scooter?? haha, var det deg pacecar?:D ja tror jeg har noe, får vel ta det med på filemn når den kommer:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 haha, var det deg pacecar?:D ja tror jeg har noe, får vel ta det med på filemn når den kommer:) konge hvis du gjør det haha.. var meg..sa jo jeg skulle lage show..så blei vel noe kul kjøring å se på da:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Her kommer det noe bilder :) Resten av bildene : http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Gatebil%20On%20Ice%20Sigdal/?sc=1 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvorfor sitter du på internett og skriver ting du ikke har kjennskap til og driter deg loddrett ut??? Det gamle innsuget hans var helstøpt i karbon, og det han har nå, er helt nytt på bilen, i magnesium, utlånt av meg. Hilsen Fredrik. hei fredrik mente ikke å leke verdensmester, det jeg mente å si at insuget SÅ ut som som om det var trekt i carbon. så rimelig likt ut... skal holde meg på norgesmester- stadiet heretter, mente ikke å tråkke noen på leppa. holm Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 selv fikk jeg ikke tatt så mange bilder cheers men prata litt med hans (dahlbäck ? ) han kjørte vis uten intercooler etter det jeg husker han fortalte... snakka også med han med celica gtfour... i en smule beruset tilstand Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 yay "kjendismøtet" :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 selv fikk jeg ikke tatt så mange bilder cheers men prata litt med hans (dahlbäck ? ) han kjørte vis uten intercooler etter det jeg husker han fortalte... ehm, bare at det er IC på bilde der da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Må si at volcom sin frikjøring var noe av høydepunktene.. Tror han lå sidelengs hele tida. Ellers så var MG metroen, oransje m3 og scooter velten ganske underholdene.. :) (Og hafsengen selfølgelig..) Såpass ja. takk for det. er jo ikke noe bedre enn å ligge sidelengs =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 %20Ice%20Sigdal/CIMG0557-re2.jpg[/img] Haha, sjekk ut bad'roc i bakgrunnen da:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ehm, bare at det er IC på bilde der da! Mulig den er der men ikke tilkoblet ? damndamn ikke vet jeg... var i hvertfall det han sa til meg... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ingen så har film??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg