Kverna Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Eddietion @ Gatebilforumet har kommet med bilder. http://www.freewebs.com/tigerstaden/gatebil.htm Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 gamle fargen var finere. kunne droppa det gule, og bare hatt svart! hadde blitt finere. kjører han med 700gamp nå å? på is? og golf'n til dahlback da? rundt 1000hk i den på is?:s det går vel ikke så bra? skrudd ned turbo trykket vel? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kunne kanskje valgt en annen farge en gult på dekoren. Så noe svenskt og "Subaru'isk" ut. Men moro at han er tilbake:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Veldig bra at Hafsengen er tilbake! De må ha jobba bra de som har bygget den opp, for det at han er tilbake så fort er bra. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 125-85/15 eller noe i den duren, med 7mm pigg må vel klore såvidt det er... Gatebil taxien hadde gått ned litt på dekk bredden så vidt jeg så av bildene.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Sikkert reklamen siden han har blitt sponsa eller noe. Men personlig likte jeg ikke den nye fargen, den lyse var mye penere :) Men flott at den er tilbake hvertfall! Rart du likte den gamle fargen bedre, for det er den samme :hello: Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Trodde først det var en Subaru :D Første som slo meg òg! Jeg likte også gamleversjonen best, men hafsengen er shower, som sagt tidligere, og jeg digger kjøringa hans! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ser ikke på det som noe stort problem at han har slengt på litt gatebil-reklame.. Bilen er jo akkuratt like rå under skallet så. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skulle ikke tro at den bilen trenger reklame for og bli lagt merke til... Hørt om sponsor før?? Men personlig likte jeg ikke den nye fargen gamle fargen var finere. Den er lakkert i akkurat samme farge som før. skrudd ned turbo trykket vel? Han kjørte på 1,8 bar når jeg satt på idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Han kjørte på 1,8 bar når jeg satt på idag. mye har han til vanlig a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 folk klager ikke på blå fargen .. men på det gule .. som får den til å se ut som en subaru.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 mye har han til vanlig a? 2,4 bar på bremsingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 folk klager ikke på blå fargen .. men på det gule .. som får den til å se ut som en subaru.. my point exactly Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 folk klager ikke på blå fargen .. men på det gule .. som får den til å se ut som en subaru.. den blå så mørkere ut på filmen;P mn 2,4 bar til vanelig er ikke så dårlig det da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Bra han er tilbake da...men hvordan understell har han nå?har han nøyaktig de samme delene som stod på den ifjor før han kræsjet? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg