Kverna Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 den blå så mørkere ut på filmen;P mn 2,4 bar til vanelig er ikke så dårlig det da. film ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hørt om sponsor før??) har det vettu. bare min måte og si at jeg ikke liker den gule tingen på sia. tatt vekk det gule så hadde det vært bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 film ? Sikkert tatt stillbilder av en film da sikkert.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 tror det er helt nytt karosseri... hvertfall ike det gamle, synes jeg hørte han tjukke gatebil kommentatorene si på høytalerne når jeg var oppi sigdal noe i denne duren; "blablala hafsengen er tilbake! blablablabla men han kjører med samme motoren" noen andre som var der som kan bekrefte/rette? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 den er ikke prikk lik den gamle. savner de gamle baklysene;/ Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Var liksom ikke helt samme utseende på den nei, ikke særlig pen:( Men det er jo ikke det som teller for han heller da rekner jeg med:) Blir sikkert jævli bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 film ? oups. mente bilder! :well Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Samme karosseri som før, bare rettet opp og lakkert. yodude du som satt på i breisladden? synes bilen er sykt rå :) stod bak den før breisladden..rått svev..faen glemte kamera i sekken Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 synes biln ble rå tøff nå yodude Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Trodde først det var en Subaru :D Quote fra påmellingslista fra gatebil.no Stian Hafsengen / Subaru Impreza / 299hk :D Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Trodde først det var en Subaru :D Quote fra påmellingslista fra gatebil.no Stian Hafsengen / Subaru Impreza / 299hk :D la oxo merke til dette... er wannabe preza ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 For en gjeng med xxxxx som sitter på disse foruma.. her har stian stått og skrud i 2 mnd litt for sin egen del men også en stoooor del for "fansen" om vi skal kalle det det.. kjenner jeg stian rett ville han nok brukt mange timer til før bilen kom på et treff for og spare seg for dette svada pratet men stian kom for publikums skyld ikke for sin egen alle men sunn fornuft skjønner da at ikke stian har kjøpt disse klistremerkene og satt de på bilen for han syns det er tøft.. slår men opp i en hvilken som helst ordbok på mediasky står det stian i parrantes.. syns nå alle skal glede seg på stians veine og se frem mot en sommer med mye bra kjøring de som har et snev sans for detaljer liker sikkert de nye carbon luftinntaka i vinduene scoopet på taket osv.. gratteis med ferdig bil stian :kiss Edit: Skjellsord. Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Utrolig bra jobba. Er sikkert litt deilig å ha fått bilen i orden. Men som noen spurte over her, er det samme understell og alt? Overlevde det meste? Tenker på bærearmer og Reiger fjærbena etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Bilen er sikkert like lys som den var, men pga av lysforhold til kamera (Bildet er mørkt) så er du det ikke like godt. Men den gatebil logoen var stygg. Får bilen til å se ut som den har diaré Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 For en gjeng med xxxxx som sitter på disse foruma.. her har stian stått og skrud i 2 mnd litt for sin egen del men også en stoooor del for "fansen" om vi skal kalle det det.. kjenner jeg stian rett ville han nok brukt mange timer til før bilen kom på et treff for og spare seg for dette svada pratet men stian kom for publikums skyld ikke for sin egen alle men sunn fornuft skjønner da at ikke stian har kjøpt disse klistremerkene og satt de på bilen for han syns det er tøft.. slår men opp i en hvilken som helst ordbok på mediasky står det stian i parrantes.. syns nå alle skal glede seg på stians veine og se frem mot en sommer med mye bra kjøring de som har et snev sans for detaljer liker sikkert de nye carbon luftinntaka i vinduene scoopet på taket osv.. gratteis med ferdig bil stian :kiss kjenner han personlig ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg