Gå til innhold

Noen som har kjennskap til disse Boss 12" subwooferene?

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

mitt spørsmål er nå heller...har noen av dere testet disse subbene slik at dere kan legge erfaring bak deres påstander???

vil heller si at disse elementene spiller meget bra med tanke på prisen jeg.

Ikke hørt akkurat DENNE serien, men en tilsvarende til underkant av 1000,- fra boss. En kamerat som kjøpte seg, og laga kasse etter anbefalt mål, og en BOSS forsterker som var med i "pakken". Betalte visst rundt 3000,- for pakken tror jeg, og 6x9" i bilen spillte bedre (nei, jeg kødder ikke)! Dette var en M B Sedan 1984 modell! Har også hørt en annen "billig" pakke fra Boss som var montert i en Tahoe, og spillte ret og slett DÅRLIG! Dette beviser nok om BOSS for meg iallefall.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men vil ha noe annet enn MA audio..

hva med denne Pioneer da?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309653&cks=ASS&assoc=B365822D-0671-413C-ADA5-B18801E2DF0E

Denne Pioneer'n du linker til er sikkert god til prisen. De fleste Pioneer subbene spiller bra til prisen. Har en kamerat som hadde 2x12 Pioneer

TS-W121SPL på en P G ZPA 0.5 i en Omega, og dette spillte noe helt jævlig høyt med et sinnsykt trykk! Og de kosta 1498,- pr stk. Så pioneer er ikke et dårlig valg spør du meg;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt akkurat DENNE serien, men en tilsvarende til underkant av 1000,- fra boss. En kamerat som kjøpte seg, og laga kasse etter anbefalt mål, og en BOSS forsterker som var med i "pakken". Betalte visst rundt 3000,- for pakken tror jeg, og 6x9" i bilen spillte bedre (nei, jeg kødder ikke)! Dette var en M B Sedan 1984 modell! Har også hørt en annen "billig" pakke fra Boss som var montert i en Tahoe, og spillte ret og slett DÅRLIG! Dette beviser nok om BOSS for meg iallefall.

da kan jeg si med en gang at mange av såkalte "annerkjente" merker er nettopp BOSS..alt er lagetet på samme fabrikk bare solg under et annet navn som av en eller annen grunn gjør at det låter bedre;)

(placebo)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt med Boss er at produktene er for flashy til prisen. De ser dyrere ut enn hva de er og det får bare magefølelsen min til å skrike ut, alarmbjeller osv.

Tankene går rett til ymse QXL-solgte "såså" greier, svenskegrensen og andre merker hvor kostnader er kuttet men ikke på det visuelle. Det betyr jo at det er kuttet kostnader i selve høytaleren, membran, oppheng, utvikling, produksjon eller lignende..

Ta f.eks de billige FOCAL 30A1 (ca 1200,- / stk - mindre om du får litt rabatter, noe du gjør). Dette er "kjedlige" elementer å se på og det finner jeg betryggende i denne prisklassen.. :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri sagt at det er noen råe subber, eller et rått merke, men det fungerer og tåler litt pryl til en rimelig penge, men er sikkert ikke dumt og ta de pengene og legge i et bra element.

Har bygd med 2 jbl gti 12 og rockford monoblokker, det blei bra trøkk.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ferdig Boss Båndpass kasse som et første kjøp for noen år tilbake..! Har faktisk ikke noe vondt å si om denne kassa. Tror den kosta 2500,- å den spilte mer en bra nok til den prisen. På motsatt side kjøpte jeg en Boss Cd/mp3 spiller som jeg per dags dato har mareritt om..! Men basserne var faktisk veldig bra de..!

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider