xGrape Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Bare jeg som reagerer på den grusomme orangefargen på knappen for å utløse setebeltet? Merka det vel egentlig først selv når jeg fikk på setetrekk idag:) Enkelt å demontere denne "boksen"? Noen som har forsøkt seg på å omlakkere disse før? Bare ta en vanlig omgang grunning, og så en ny passende farge? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 der sa du noe. lakke knappen i bilens farge? det må vi få til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeps. Tenkte samme rødfarge som bilen i mitt tillfelle. Evnt bare svart, som resten. Men kunne ikke finne noen skrue for å få fra hverandre "boksen" sånn med det første... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Om du maskerer trenger du ikke ta den fra hverandre.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er vel en grunn til at akkurat _den_ knappen er oransje.. Morro om man kræsjer, så får man regress pga. feil farge på belteutløseren =p Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Men vi kræsjer da ikke, gjør vi vel?:) Uansett, maskering er en fin ting. Men må jo få den løs fra resten av bilen likavel. Har ikke så lyst å til med sprayboks inni bilen. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er vel en grunn til at akkurat _den_ knappen er oransje..Morro om man kræsjer, så får man regress pga. feil farge på belteutløseren =p Har min tvil på at en takstmann scanner fargekoden og sjekker om den stemmer med det bilen er levert med originalt (sett at han skal lakke den rød).. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har min tvil på at en takstmann scanner fargekoden og sjekker om den stemmer med det bilen er levert med originalt (sett at han skal lakke den rød).. :P Ah søren, så ikke at bilen var rød jeg:P Devil Men om du har en svart bil da^^ Forøvrig er jeg ikke imot lakking, men bare tenkte litt på det Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Enig KristianG, selvsagt en kjip farge men det er en veldig god grunn til at den er sånn.. hvis bilen synker i vannet da så er det kjekt å se den knappen. Helt sikkert en god grunn til at de valgte akuratt orange farge på den. Jeg ville nok latt den forblitt orginal :) Mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kristian; Hehe, skjønte det.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg