Gå til innhold

Kjøpt VW Polo. Godt kjøp?

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Gjorde et impulskjøp ikveld da jeg kikket på en 1995 modell Polo.

Virker egentlig som et godt kjøp, men tenkte å høre hva andre synes om kjøpet.

Bilen er en 1995 modell Polo Comfort 1,3 (6N, som kom i 1994)

Den har gått 130.000km, har alarm, radio/cd, sommer og vinterhjul og alt annet sånt småtteri.

Feilene på bilen er:

Liten rustboble høyre hjulbue bak og liten rustboble nederst på døren.

Serviceheftet er fullt og prikkfritt, og bilen er en eneiers bil. Lakken er helt grei, og bilen er tight og fin. Nye bakdempere og frembremser. Vindusvisker bak starter uten at man trykker på knappen, så den er koblet ut.

Jeg ga 30" for kjerra. Er det en grei pris?

Teazer: Flere bilder på side 2

front.jpg

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke akkuratt selgeren sitter å ler av deg, men på den andre siden er det vel ikke årets kupp heller;)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor, Polo`n er en billigbil, så jeg gadd ikke tenke så alt for nøye på kjøpet. Bilen virker veldig bra, så tanken med tråden var vel å høre om prisen var grei. Det var hvertfall den billigste som lå ute, så da håpte jeg at den var god :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er vakker rød (kjip farge, men bilen er ikke så spennende i seg selv uansett). Dønn original bil kjørt av en dame i 11 år (clutchen er faktisk helt fin.)

Legger ut bilder på mandag, men det er en kjedelig bil, ergo må jeg jobbe med kameraet for å få den til å se spennende ut :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Hvilke motorer hadde de i de litt eldre Poloene? Tenker på rundt samme årsmodell som vedkommende her har kjøpt. Ble de bare laget i 1.3 og 1.6 eller noe? Eller hadde de faktisk GTI-utgaver eller liknende?

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1995 var det vel bare 1,3 og 1,6, og en 1,9 diesel eller noe sånt. 1,3`n ble til 1,4 liter noen år senere (husker ikke eksakt). Mener de hadde GTI utgave som var en 1,6 16V, men vet ikke hvilket år den kom, og om det er 1,6`n som er GTI. Men Polo GTI får man.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider