Gå til innhold

Kjøpt VW Polo. Godt kjøp?

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Ja den ruler lissom gata!

Må vel slenge inn en parykk med langt hår, for å gjøre konebil-imaget komplett :)

Men fra spøk til alvor, er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Har egentlig råd til å gjøre mye med den (er jo ikke så alt for dyrt å fixe opp en Polo), men så er jeg usikker på hvor mye penger jeg skal gidde å bruke på den.

Si jeg eksempelvis kjøper komplett stylingkit til ca 10" inkl. lakkering, nye speil, felger for rundt 10", omlakkerer bilen utvendig for ca 15", bredder litt skjermer, bytter lykter osv, så vips blir det en rå polo veldig billig.

For rundt 70" totalt inkl. innkjøpspris ender jeg jo da opp med en rå polo (+ arbeidstimer da), men jeg er student i 1-3 år til (usikker på hvor lenge jeg orker), og da er det egentlig ikke så lurt å brenne av mye cash.

Edit: Må jo legge til at jeg er så rastløs, at om jeg hadde bygd Poloen helrå, hadde jeg gått lei av den etter noen uker. Og jeg har ikke penger til å bygge konstant på en kjerre. Er bare 22 :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si jeg eksempelvis kjøper komplett stylingkit til ca 10" inkl. lakkering, nye speil, felger for rundt 10", omlakkerer bilen utvendig for ca 15", bredder litt skjermer, bytter lykter osv, så vips blir det en rå polo veldig billig.

For rundt 70" totalt inkl.

Blir feiteste konebil ever, viss det blir montert på. Blir nok en spesiel konebil det der vettu...

Konebil ftw :)

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Hvilke motorer hadde de i de litt eldre Poloene? Tenker på rundt samme årsmodell som vedkommende her har kjøpt. Ble de bare laget i 1.3 og 1.6 eller noe? Eller hadde de faktisk GTI-utgaver eller liknende?

i 6n så har du opptil flere motortyper da.. 1,0 diesel,1,3 bensin, 1,4 vanlig, 1,4.16v sport, 1,6.16v sport,osv

1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider