BIMMER BOY Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hei, holder på å montere clarion stereo i en bil. Stereoen består av: -Clarion vrx613r hoved enhet/front skjerm -Clarion ttx7502z -clarion cd skifter -boss dvd spiller -Clarion diverty antenne Alt er blitt koblet opp. Problemet er at det kommer kun lyd fra dvd spilleren og tv tuneren. Ikke noe bilde! Kom frem til at det er jo en oransje kabel bak på tv tuneren som skal kobles til hånd brekket før det kan komme bilde. Prøvde å koble den oransje kabelen direkte til 12v+ men det kom fortsatt ikke noe bilde!! Hva f... skal jeg gjøre?? Tenkte det sikkert er noen her som har fått koblet vekk den sperren! Men hvordan? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Om jeg ikke tar _helt_ feil, så skal denne kabelen kobles til jord, og ikke 12v.. :hello: Er slik på min Pioneer dvd-spiller affal :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 jepp det stemmer nok det! Fant ut det! Tenkte feil! Men takk uansett vipe! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg