Gå til innhold

Solfilm

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Hvilken film er best når du skal montere selv? Har tenkt på halv mørk solfilm på bakrute, og sidevindu fremme og bak på en 98 mod Passat sedan!

Tenkte først på å levere inn bilen, men de koster jo flere 1000 kr... alt for dyrt, ihvertfall her i Bergen!

Hvilken film er best å jobbe med, og gir best resultat?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har BilExtra sin på BMW'en. Funker greit den. Har 43% filmen, men det er vel kanskje litt mørkt?? Funker helt greit for meg, bare litt vanskelig å rygge etter speil om natten. Den lyseste synes eg ble litt tam. En kamerat har det p en Corolla, og du må nesten vite at den er sotet for å se det (hvis man ser vekk i fra alle blærene, Hehehehe)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Har BilExtra sin på BMW'en. Funker greit den. Har 43% filmen, men det er vel kanskje litt mørkt?? Funker helt greit for meg, bare litt vanskelig å rygge etter speil om natten. Den lyseste synes eg ble litt tam. En kamerat har det p en Corolla, og du må nesten vite at den er sotet for å se det (hvis man ser vekk i fra alle blærene, Hehehehe)

Er det ingen film mellom den lyseste som kompisen din har og den du har???

Bilxtra, hvor ligger det i Bergen??? Hva er merket på filmen? Heter den Bilxtra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som påtar seg jobben med å montere solfilm på bilen min for en billig penge? Sideruten er ok, de kan jo plukkes ut relativt lett. Men bakvinduet er vanskelig, både buen og å komme til........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og en kamerat satt på solfilm på min 240, det ble faktisk veldig bra, første gang vi begge hadde gjort det. Vi fikk INGEN vann/luftbobler. Veldig greit, ser bra ut... Billig&Bra gå for biltema :)

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lagt solfilm fra biltema, og den funket helt fint. Det var faktisk en av de billige...Det er en slik at du der er mørkt begge veier (for det finnes vel solfilmer som er slik at du kan se en vei?)....

Eg fikk bare et par små bobler, men ikke noe nevneverdig, og der skyldes nok bare min uerfarenhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider