Darkstar Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Hvilken film er best når du skal montere selv? Har tenkt på halv mørk solfilm på bakrute, og sidevindu fremme og bak på en 98 mod Passat sedan! Tenkte først på å levere inn bilen, men de koster jo flere 1000 kr... alt for dyrt, ihvertfall her i Bergen! Hvilken film er best å jobbe med, og gir best resultat? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 ikke biltema sin til 50 kr rullen ihvertfall:D den er prøvd... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Jeg kjøpte billig på bil-xtra.. Kosta lite, men jeg er kjempefornøyd! Hadde alldri sota før og det ble faktisk knallbra! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Folia tec filmen er bra, men er litt dyrere enn den du finner på biltema da.... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Har BilExtra sin på BMW'en. Funker greit den. Har 43% filmen, men det er vel kanskje litt mørkt?? Funker helt greit for meg, bare litt vanskelig å rygge etter speil om natten. Den lyseste synes eg ble litt tam. En kamerat har det p en Corolla, og du må nesten vite at den er sotet for å se det (hvis man ser vekk i fra alle blærene, Hehehehe) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by BMW324TDa Har BilExtra sin på BMW'en. Funker greit den. Har 43% filmen, men det er vel kanskje litt mørkt?? Funker helt greit for meg, bare litt vanskelig å rygge etter speil om natten. Den lyseste synes eg ble litt tam. En kamerat har det p en Corolla, og du må nesten vite at den er sotet for å se det (hvis man ser vekk i fra alle blærene, Hehehehe) Er det ingen film mellom den lyseste som kompisen din har og den du har??? Bilxtra, hvor ligger det i Bergen??? Hva er merket på filmen? Heter den Bilxtra? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Noen som påtar seg jobben med å montere solfilm på bilen min for en billig penge? Sideruten er ok, de kan jo plukkes ut relativt lett. Men bakvinduet er vanskelig, både buen og å komme til........ Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 BilXtra Åsane BilXtra Lagunen BilXtra Vestkanten http://www.bilxtra.no ;) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Tommeliten BilXtra Åsane BilXtra Lagunen BilXtra Vestkanten http://www.bilxtra.no ;) Ok, takker! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Meg og en kamerat satt på solfilm på min 240, det ble faktisk veldig bra, første gang vi begge hadde gjort det. Vi fikk INGEN vann/luftbobler. Veldig greit, ser bra ut... Billig&Bra gå for biltema :) Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Et tips hvis du skal gjøre det selv: Hvis vinduene skal rulles opp og ned kan det være lurt å legge en "list" med klar neglelakk øverst på vinduet, slik at det holder solfilmen bedre på plass.. Så holder det lenger uten å løsne ihvertfall... Visste kanskje dette fra før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 jeg bruker 43% film fra bilxtra rundt på hele bilen... trenger ikkeno bedre! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ihvertfall ikke kjøp biltema sin film,den er omtrent like dårlig som sprittusj. prøvde det på en kompis sin bil for ikke lenge siden. it sux Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Kanskje et dumt spm men.. Må man ta ut vinduene for og legge på sotefilmen eller bare "trykker" man den ned i vinduslistene? Hvis man må ta ut rutene må man vel begynne og lime de i på nytt og kjøpe nye lister/pakninger...? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Eg har lagt solfilm fra biltema, og den funket helt fint. Det var faktisk en av de billige...Det er en slik at du der er mørkt begge veier (for det finnes vel solfilmer som er slik at du kan se en vei?).... Eg fikk bare et par små bobler, men ikke noe nevneverdig, og der skyldes nok bare min uerfarenhet... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg